Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به میزان همراهی شهروندان در اجرای محدودیت‌های که اجرای آن از امروز شروع شد، گفت:در بازدید‌های که امروز از سطح شهر داشتیم اصناف و دستگاه‌ها این دستورالعمل‌ها را به خوبی رعایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز به دلیل بارندگی ای  که وجود داشت مردم به سمت مترو‌ها رفتند که  در روز‌های آتی این موضوع را رفع خواهیم کرد و با برنامه ریزی که شهرداری تهران، مترو و اتوبوسرانی داشتند تعداد واگن‌ها و تعداد اتوبوس‌ها افزایش می یابند.

گودرزی تصریح کرد: از ساعت ۱۲ ظهر به بعد ما شاهد کاهش جمعیت بودیم و انتظار ما از مردم این است که فاصله گذاری اجتماعی را بیشتر رعایت کنند.

وی بیان کرد: در رابطه با حضور کارمندان برخی از شرکت‌های خصوصی و دولتی که این موضوع را رعایت نکردند با دستوری که استاندار دادند به نظرم حدود ۹۵ درصد از مطالبی که در مصوبات آمده بود اجرا شد و فردا و پس فردا شرایط بهتر خواهد شد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران افزود: در روز‌های آتی نحوه‌ی اجرای مصوبات و بخشنامه‌ها و حضور کارمندان در ادارات که اعلام شده را پیگیری و بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید

ساعت اجرای طرح ترافیک همچنان از ۸:۳۰ تا ۱۶ است فاصله گذاری اجتماعی که ۶ عصر به بعد در مترو گم می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی محدودیت ترافیکی استانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نواقص خط ۳ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، آزاد اکبری، مجری خط ۳ متر تهران در خصوص برنامه‌های سال جاری جهت رفع حداکثری نواقص خط ۳ گفت: امسال هم مثل دو سال گذشته، سعی خواهیم داشت نقص‌های موجود در خط ۳ را به حداقل ممکن برسانیم و اگر منابع مالی لازم به موقع تأمین شود، اتفاق‌های خوبی رخ خواهد داد.

وی افزود" در این راستا با اولویت بندی صورت گرفته، قصد داریم ورودی دوم ایستگاه سهروردی و همچنین دسترسی دوم ایستگاه میرزای شیرازی را امسال راه اندازی کنیم. تکمیل و بهره‌برداری از سامانه تهویه RS ایستگاه شهید زین الدین به همراه هواساز ایستگاه هروی را نیز در دستور کار داریم و در صورت امکان، سیستم زهکش محدوده ایستگاه قدوسی را احداث خواهیم کرد.

مجری خط ۳ مترو تهران در ادامه صحبت‌های خود گفت: در دو سال اخیر، ۱۲ مورد از نواقص خط ۳ برطرف شده است و اگر منابع مالی متناظر با کارهای باقی‌مانده این خط تأمین شود، می‌توان تا سال ۱۴۰۴ کل نقص‌های موجود را برطرف کرد و پرونده آن را بست.

کد خبر 6089646

دیگر خبرها

  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی