Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا فرمانده سپاه ناحیه آستارا روز شنبه در حین افتتاح نمایشگاه عکس در محوطه مسجد صاحب الزمان (عج) این شهرستان گفت: در این نمایشگاه ۵۰ عکس عملکرد بسیج در طول سال به ویژه در ایام پیشگیری از کرونا تا پایان هفته بسیج در معرض دید عموم گذاشته شده است.

سرهنگ بهزاد قنبری افزود: در گوشه ای از این نمایشگاه، صنایع دستی هنرمندان بسیجی به نمایش گذاشته شده و برادران و خواهران فعال حوزه های بسیج به زیور فرهنگ و هنر آراسته اند و خلاقیت های هنری آنها انتقال دهنده فرهنگ ایثار و پایداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این نمایشگاه در قالب طرح خدمات اجتماعی محله محور بر پا شده است و در قالب یک غرفه با همکاری شبکه بهداشت و درمان تب، فشار و قند خون شهروندان سنجش می شود.

وی ادامه داد: طرح ویزیت رایگان در مسجد صاحب الزمان تا پایان هفته بسیج ادامه خواهد داشت و افراد با تب بالا به مراکز درمانی ارجاع خواهند شد و سه نفر از کارشناسان بهداشت و درمان در این غرفه خدمت می کنند.

فرمانده سپاه آستارا بیان کرد: با هدف آشنایی شهروندان با تفکیک زباله از مبدا و نحوه اطفاء حریق، غرفه ای با همکاری شهرداری آستارا در کنار نمایشگاه عکس دایر شده است.

قنبری اضافه کرد: میز خدمت مسئولان دستگاه های اجرایی نیز در طول هفته بسیج در محوطه باز مسجد برپا خواهد شد تا بخشی از مشکلات مردم برطرف شود و مسائل زمانبر به نهادها و کارشناسان مربوطه ارجاع داده خواهد شد.

۳۰ آبان تا ۶ آذرماه هفته بسیج است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها آستارا نمایشگاه عکس روز بسیج مستضعفان سازمان بسیج مستضعفان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا نمایشگاه عکس روز بسیج مستضعفان سازمان بسیج مستضعفان بهداشت و سلامت آستارا نمایشگاه عکس روز بسیج مستضعفان سازمان بسیج مستضعفان بهداشت و سلامت اخبار کنکور نمایشگاه عکس هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان کمک هزینه درمانی به مددجویان در سال گذشته خبر داد.

حمید باسره امروز هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: در سال گذشته کمک‌هایی در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بیش از سه میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب‌العلاج هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقاء سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربالگری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

باسره خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ چهار میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • تاثیر سلامت دهان و دندان بر تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی