Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد ۹ شب تا ۴ صبح، گفت: در این راستا هماهنگی خوبی با شهرداری و پلیس راهور تهران انجام گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ گودرزی بیان کرد: بنا به دستوری که استاندار محترم برابر دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا دادند هر خودرویی که بدون مجوز از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح تردد کند ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:هم اکنون ۴ شهر استان در وضعیت قرمز و ۱۲ شهر در وضعیت نارنجی هستند و مردم استقبال خوبی از طرح ممنوعیت تردد داشته اند.

وی افزود: از تمام اصنافی که امروز دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کردند، تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه: asriran.com/003AyT

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جریمه تردد خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا روبه‌روی رم به میدان رفت و به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد تا بار دیگر نتیجه نه‌چندان خوبی در مسابقات این فصل گرفته باشد.

یووه در حال حاضر با ۶۶ امتیاز از ۳۵ بازی در جایگاه سوم جدول رده‌بندی رقابت‌های سری ایتالیا قرار دارد و بولونیا با دو امتیاز کمتر در جایگاه چهارم ایستاده است و این نگرانی وجود دارد که آنها حتی فرصت کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست بدهند.

برمر پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با درباره شرایط بازی اظهار داشت: «ما می‌خواستیم ببریم اما اتفاق رخ نداد و باید بیشتر تلاش کنیم. امروز فضاهایی وجود داشت اما نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم. باید به تلاش کردن ادامه دهیم و امیدوارم که بتوانیم در دیدارهای آینده هم همین‌طور خوب بازی کنیم.»

او در پاسخ به سوالی درباره دلیل عصبانیت آلگری از بازیکنانش گفت: «من فکر می‌کنم او از دست ما عصبانی شد چون در دقایق پایانی ریسک زیادی انجام دادیم. با این حال از این موضوع به خوبی مطلع هستیم که باید کارمان را در سریع‌ترین زمان ممکن تمام کنیم و در همین مسیر پیش برویم.»

دیگر خبرها

  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه