Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی زمانپور شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: راه ارتباطی ۱۵ روستا در دهستان موگویی بخش مرکزی و هفت روستای بخش بازفت شهرستان بر اثر شدت بارش برف مسدود است و راهداران در تلاش برای بازگشایی محورها هستند.

به گفته وی،هم‌اینک بارش شدید برف و باران و کولاک در ارتفاعات و گردنه‌های شهرستان ادامه دارد و بنا بر پیش‌بینی هواشناسی این بارش‌ها تا بعداز ظهر یکشنبه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانپور ادامه داد: بارش سامانه فعال در شهرستان کوهرنگ تاکنون هشت سانتی‌متر برف در ایستگاه چلگرد و بیش از ۳۰ سانتی‌متر برف در ارتفاعات به همراه داشته است.

فرماندار کوهرنگ تصریح کرد: بارش باران نیز تاکنون ۸۶ میلیمتر گزارش شده که در مجموع بارش‌های سال آبی این شهرستان از اول مهر تاکنون را به ۱۳۱ میلیمتر افزایش داده است.

زمانپور از کُند شدن تردد در محورهای ارتباطی شهرستان به ویژه گردنه‌های چری، تاراز و شاه‌منصوری شهرستان خبر داد و گفت: تردد در این محورها اگر چه همچنان برقرار است اما تنها با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

به گزارش ایرنا، شهرستان کوهرنگ از مناطق کوهستانی وبرف‌گیر چهارمحال و بختیاری در ۹۰ کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.

سامانه بارشی فعال در این شهرستان از روز جمعه فعال شده و بعدازظهر یکشنبه به فعالیت خود در این منطقه خاتمه می‌دهد.

برچسب‌ها کوهرنگ چهارمحال وبختیاری بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوهرنگ چهارمحال وبختیاری بارش برف کوهرنگ چهارمحال وبختیاری بارش برف اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای فارس گفت: تا امروز، هفتم اردیبهشت نزدیک ۹ میلی‌متر بارش تجمعی در سطح استان نازل شد و در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تاکنون به‌طور متوسط، ۲۰۳ میلی‌متر باران در فارس باریده است. سال آبی از آغاز مهر هر سال تا پایان شهریور سال بعد محاسبه می شود.

سیاوش بهروز افزود: بارندگی‌های بهاری مجموع حجم آب پشت سد‌های در حال بهره‌برداری استان فارس را به ۴۰ درصد رساند.
وی با اشاره به ثبت بارندگی در ایستگاه‌های مختلف گفت: بیشترین بارش طی فعالیت سامانه ب اخیر که آغاز آن از ۳۱ فروردین ثبت شده به ترتیب در شیراز با ۳۶ میلی‌متر، سوریان با ۳۳ میلی‌متر، صفاشهر با ۲۸.۵ میلی‌متر و اقلید با ۲۸ میلی‌متر بوده است.
بهروز ادامه داد: تاکنون تنها ۷۰ درصد از میانگین بلند مدت بارندگی استان محقق شده است، لذا صرفه‌جویی در همه بخش‌های مصرفی آب شامل آشامیدنی و بهداشت، صنعت و خدمات و به‌خصوص کشاورزی توصیه می‌شود.

دیگر خبرها

  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • نگاهی به سیلابی شدن روستای دره گزان بر اثر بارش باران + فیلم
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • ۳۸۹ میلی‌متر بارش در کردستان ثبت شد
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری