Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد هادی مرعشی  سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری سیستان‌وبلوچستان در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با شیوع فراگیر کرونا قطعا مردم در کنترل بیماری بسیار تاثیرگذار هستند و خواهش جدی از همه مردم این است که پروتکل‌ها را رعایت کنند و مسوولان را در اجرای محدودیت‌ها همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: اگر بتوانیم این ۲ هفته را با سختگیری‌هایی که علی‌رغم میل باطنی مجریان طرح اجرا می‌شود قطعا زنجیره انتشار ب کرونا قطع خواهد شد و کنترل‌های هماهنگ مردم سبب خواهد شد که به یک وضعیت نسبتا مطلوب برسیم.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: امروز شنبه آغاز همزمان ۲ طرح بزرگ مدیریت کرونا تحت عنوان «مدیریت هوشمند محدودیت‌ها» و طرح «سردار شهید قاسم سلیمانی» است.

او  بیان کرد: مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در حوزه‌های ادارات، مشاغل تجاری، خدماتی و بازرگانی، فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی و تردد‌های درون شهری و بین شهری اعمال خواهد شد.

مرعشی اظهارداشت: در طرح مدیریت هوشمند محدودیت تردد‌ها با همکاری مردم اعمال شده و برای پلاک‌های غیربومی ورود به شهر‌های قرمز ممنوع است و پلاک‌های بومی نیز نمی‌توانند از این شهر‌ها خارج شوند.

او  افزود: استثنا‌هایی نیز برای تردد گروه‌های خدمات‌رسان وجود دارد که این افراد از سوی مدیریت ستاد شهرستانی مقابله با کرونا مشخص می‌شوند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان‌وبلوچستان خاطرنشان کرد: برای خودرو‌های با پلاک غیربومی که در داخل شهر‌ها هستند مشکلی وجود ندارد، اما ورود به داخل شهر‌ها با پلاک غیربومی ممنوع است.

او اظهارداشت: طرح سردار شهید قاسم سلیمانی به صورت محله‌ای و خانواده محور اجرا می‌شود و هدف آن کنترل از سطح خانه و خانواده است.

مرعشی ادامه داد: در این طرح گروه‌های حمایتی، نظارتی و مراقبتی گروه‌بندی شده‌اند و امور نظارتی و مراقبتی به صورت تخصصی از سوی گروه‌های دانشگاه علوم پزشکی و امور حمایتی با نقش‌آفرینی بسیج و نهاد‌های حمایتی و مردمی در سطح محلات انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان کرونا ویروس رعایت دستورالعمل های بهداشتی خواهد شد شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه «واگنر» را بازسازی کرد تا از تکرار شورش آن جلوگیری کند

هفت ماه پس از کشته شدن یوگنی پریگوژین، رئیس گروه خصوصی واگنر که سرکردگی شورش علیه دولت روسیه را برعهده داشت، مسکو شروع به کنترل کردن کامل این گروه کرد. 

براساس گزارش الشرق الاوسط، وب سایت خبری پولیتیکو به نقل از دو مقام آمریکایی که خواستند نامشان فاش نشود، نوشت که دولت روسیه با اضافه کردن هزاران جنگجوی سابق خود با دیگر اعضای وفادار به دولت این کشور، ساختار این گروه را بازسازی کرده و همه آنها را به ۴ گروه رزمی تقسیم کرده است.

به گفته این مقامات آمریکایی، یکی از این گروه‌ها متحد با گارد ملی روسیه و قبلاً به اوکراین رفته است، در حالی که دو گروه دیگر زیر نظر وزارت دفاع و سرویس‌های اطلاعاتی در مسکو فعالیت می‌کنند.

این دو مقام گفتند که گروه چهارم، معروف به لژیون آفریقا و متحد یک گروه موجود به نام ردوت، همچنان برای کنترل بقیه عناصر واگنر سابق در برخی از پایتخت‌های آفریقا کار می‌کند. اطلاعات زیادی در مورد ترکیب این جناح‌های جدید، از جمله تعداد اعضای آنها که در اصل به «واگنر» تعلق دارند، در دست نیست.

همچنین مشخص نیست که پسر پریگوژین که در ابتدا هزاران مزدور واگنر را پس از مرگ پدرش کنترل می‌کرد، هنوز تا چه حد اختیار کارها در دستش است که به اهداف پدرش وفادار می‌مانند. پریگوژین در آگوست گذشته بر اثر سقوط هواپیمایش کشته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • روسیه «واگنر» را بازسازی کرد تا از تکرار شورش آن جلوگیری کند
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار