Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، بختیار رازانی،سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد کرونا و با همکاری بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف، بسیج، سپاه، پایگاه‌های بسیج محلات، اماکن نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی، تمامی مشاغل سطح ۲، سه و چهار با اعمال محدودیت‌های جدید کرونا در سه شهر خرم آباد، بروجرد و سلسله تا مادامیکه وضعیت هشدار قرمز است تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اضافه کرد: مشاغل گروه‌های ۲، سه و چهار در راستای اجرای این محدودیت‌ها مجاز به فعالیت نیستند و هرگونه فعالیت صاحبان این واحد‌ها تا زمان اعلام سطح هشدار جدید از سوی دانشگاه علوم پزشکی ممنوع است.
رازانی با اشاره به برخورد با متخلفان صنفی و ارجاع آنان به تعزیرات حکومتی اضافه کرد: بازرسان در بازار خرم آباد به ۶ گروه تقسیم و در تمام شهر مستقر شده‌اند تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، اعمال قانون شود.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با توجه به اعمال شرایط مشابه در بروجرد و سلسله نیز اظهار داشت: این محدودیت‌ها برای حفظ سلامت شهروندان است و از آنان درخواست می‌شود تخلف واحد‌های صنفی را به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت معدن تجارت لرستان محدودیت های کرونا واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت