Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان شهردار بروجرد گفت: دستگاه‌های متولی، از تکمیل زیرساخت‌های آب و برق مربوط به اراضی ۳۲ هکتاری شانه خالی نکنند.

رحیم جافری امروز یکم آذرماه، اظهار کرد: اراضی تعاونی معروف به ۳۲ هکتاری در مساحتی بالغ بر ۳۰ هکتار در بخش جنوبی شهر واقع شده و اعضای این تعاونی ‌خواستار تسریع در روند انتقال انشعابات آب و برق به آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در راستای پیگیری مسائل و مشکلات این تعاونی، بازدیدی میدانی توسط نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس فاطمه مقصودی و محترم کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر از این محل به عمل آمد.

شهردار بروجرد با بیان آنکه شرح وظایف ادارات شهرستان کاملاً مشخص است، خاطرنشان کرد: هر اداره‌ای موظف است بر اساس شرح وظایف تعیین شده، به شهروندان خدمات ارائه کنند.

جافری اضافه کرد: در سنوات گذشته به درخواست اعضای تعاونی، اراضی آن تفکیک شده که بخشی از آن متعلق به شهرداری و بخشی دیگر در اختیار مالکین قرار دارد.

وی بیان کرد: در یک مقطع زمانی شهرداری تمایل داشته و اقدام به نصب تعدادی تیر برق در این محل کرده و حال عده‌ای با استناد به این موضوع اصرار بر تکمیل زیرساخت‌های آب، برق و گاز این این اراضی توسط شهرداری دارند.

شهردار بروجرد ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ادارات آب، برق، پست و ... زیرمجموعه شهرداری بودند ولی پس از تفکیک وظایف، این ادارات مستقل شدند و هر اداره وظیفه‌ای مجزا را بر عهده دارد.

جافری با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان ادارات آب و برق، تصریح کرد: در آخرین جلسه مقرر شد تا اهالی هزینه تمام شده تاسیسات را پرداخت نمایند که این موضوع با رضایت آنها نیز همراه بود.

وی با بیان اینکه اراضی ۳۲ هکتاری در حریم و محدوده قانونی شهر قرار دارد، عنوان کرد: شهرداری طبق قوانین، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها به وظایف خود در حوزه جدول‌گذاری برای جمع آوری و دفع آبهای سطحی عمل نموده و پس از تکمیل تاسیسات زیرزمینی برق، گاز و آب توسط ادارات ذیربط نسبت به زیرسازی و اجرای آسفالت خیابان‌های مربوطه نیز اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شهرداري بروجرد ۳۲ هکتاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند. 

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی هشتم اردیبهشت ماه با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد. 

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روز‌های اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند. 

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی به کجا رسید؟
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)