Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@03:05:23 GMT

اعلام عزای عمومی در کرمان

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۵۸۱۷

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی و علی زینی وند در پی رحلت نماینده پیشین ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با صدور پیامی از مقام ارزشمند ایشان تجلیل کرده و رحلت وی را تسلیت گفتند.

در متن پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان آمده است: ارتحال عالم جلیل القدر  و متقی، حضرت آیت‌الله سید یحیی جعفری موجب تأسف و تالم بسیار شد و فقدان این عالم گرانمایه که سالیان پربرکت عمر شریفشان در اکتساب علم و تقوا و ورع و خدمت به اسلام و انقلاب و حوزه‌های علمیه صرف شد، مصیبتی جبران‌ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیام می افزاید، حضرت آیت‌الله سید یحیی جعفری در مقام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، منشأ خدمات، برکات و وحدت برای مردم مؤمن و خداجوی این استان بود.

امام جمعه و استاندار کرمان در ادامه این پیام آورده اند، ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به آستان مقدس حضرت ولی‌عصر (عج) ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، مدظله العالی، بیت مکرم، حوزه‌های علمیه، مردم استان کرمان و عموم علاقه مندان به ایشان، علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن فقید سعید از درگاه خداوند سبحان مسئلت نموده، یکشنبه و دوشنبه دوم و سوم آذر ماه را در راستای تجلیل و تکریم آن عالم گرانقدر در استان کرمان عزای عمومی اعلام می نمائیم.

به گزارش مشرق، مراسم تشییع آیت الله سید یحیی جعفری روز دوشنبه از مصلای کرمان و به صورت خودرویی تا گلزار شهدای کرمان تشییع خواهد شد.

این گزارش می افزاید: پیکر مرحوم جعفری در قطعه مربوط به والدین شهدا و در کنار همسر و فرزند مرحومش آرام خواهد یافت.

مرحوم جعفری حدود چهار دهه به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان بود و به دلیل ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری خاصی که داشت، همواره مورد اعتماد و احترام گروه‌های مختلف در استان قرار داشت.

وی در  سال ۹۶ آرام و باطمانینه از مسئولیت خود کناره‌گیری کرد و استعفای وی با مخالفت گسترده از سوی مردم و شخصیت‌ها روبه‌رو شد. با این حال، او برای همیشه این مسئولیت را ترک کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: امام جمعه کرمان کرمان آیت الله سید یحیی جعفری عزای عمومی امام جمعه کرمان آیت الله سید یحیی جعفری ولی فقیه در استان و امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل و کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی امروز در دیدار با شماری از معلمان مناطق ۱۵ گانه استان مرکزی گفت: آموزش و پرورش وظیفه دارد در جهت تضمین آینده نظام اسلامی نخبه‌پروری در تراز انقلاب را در دستور کار خود قرار دهد. زیرا هر جامعه‌ای باید برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه و واقعی، توجه به آموزش و پرورش را جزو اولویت‌های برنامه‌های کلان خود قرار دهد.

او افزود: منشاء تحول در هر جامعه‌ای نیروی انسانی است و متولیان امر از جمله آموزش و پرورش وظیفه دارند با سرمایه‌گذاری در این بخش زمینه توسعه و تحول کشور را فراهم کنند. اساس آموزش و پرورش معلم است و گزینش معلمان باید طوری باشد که توانمندترین و شایسته‌ترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت اصلاح نظام پرداختی کشور پرداخت و افزود: تعدد نظام‌های پرداختی در کشور یکی از مشکلات ریشه‌ای است و تجمیع قوانین پرداختی باید در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد