Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@18:24:48 GMT

مدیرعامل جدید صندوق ضمانت صادرات را بشناسید

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۶۱۲۵

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت طی احکامی جداگانه رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران را منصوب کرد.

در احکام مربوط به این انتصابات از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، حسن زمانی به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و سید عبدالله سجادی جاغرق نیز به سمت هیات مدیره و مدیرعامل صندوق صمانت صادرات ایران منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتصابات جدید وزیر صمت در حوزه بازرگانی ، تجارت و صادرات، نویدبخش خلق بارقه های امید برای تحرک فضای کسب و کار ، رونق تجارت خارجی و شتاب بخشی در روند صادرات است. 

سیدعبدالله سجادی، مدیر عامل جدید صندوق ضمانت صادرات ، دارای مدرک دکترای مدیریت با سابقه 15 ساله عضویت هیات علمی دانشگاه است که کارنامه موفقی نیز در حوزه تجارت و فاینانس در مسئولیتهای مختلف، طی ده سال اخیر در بخشهای مالی و بازرگانی داشته است.

مدیرعامل جدید صندوق ضمانت صادرات همچنین سوابق مختلف مدیریتی اعم از رئیس و عضو هیات مدیره، قائم مقام و مدیر عامل لیزینگ بانک شهر، رییس هیات مدیره پتروشیمی ایلام، مشاور مدیر عامل  پتروشیمی امیرکبیر ، مشاور سرمایه گذاری آتیه اندیشان شرکت صنایع ملی مس ایران ، مدیر عامل شرکت بازرگانی توان تامین شفق ، عضو هیات مدیره گروه صنعت و تجارت بنیاد تعاون ، معاونت صندوق بازنشستگی شرکت صنایع ملی مس ایران ، عضویت در هیات رییسه دانشگاه آزاد ، رییس کمیسیون تلفیق دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیر کل پژوهش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه کاری خود دارد.

این استاد دانشگاه، همچنین سابقه تدریس در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های مختلف مدیریت، مدیریت بازرگانی، بازاریابی و راهنمایی دهها رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد و تالیف چندین جلد کتاب و مقالات علمی-پژوهشی و ISI را دارد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: صندوق ضمانت صادرات هیات مدیره و مدیر مدیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند

بر اساس تفاهم صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات، صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در حاشیه نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران، تفاهم نامه‌ همکاری با هدف توسعه صادرات در حوزه صنایع پیشرفته؛ میان صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد.

از مهم‌ترین محورهای این تفاهم‌نامه همکاری مشارکت در زمینه شناسایی و تعریف مدل‌های جدید حمایتی و ابزارهای نوین تامین مالی و فراهم نمودن ساز و کارهای اجرایی با محوریت توسعه صادرا است.

از دیگر محورهای مهم این تفاهم نامه می توان به تامین مالی فعالیت های صادراتی و تضامین و  تمرکز بر سیاست گذاری حمایتی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و بنگاه‌های فعال در صنایع پیشرفته است.

 انتقال دانش فنی و تبادل اطلاعات و تجارب مشترک در تدوین گزارشات تخصصی و ارزیابی ریسک از سایر موارد تفاهم است.

این تفاهم نامه به امضای محسن نادری منش رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و سید امیر برهانی نایینی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران رسید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • ریسک‌های سیاسی بازرگانان پوشش داده می‌شود
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق