Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@22:40:40 GMT

توسعه همکاری مرسدس بنز و ولوو

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۶۱۴۷

به گزارش اکوفارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، دایملر و جیلی، شرکت‌های اصلی مرسدس بنز و ولوو، همکاری برای توسعه سیستم‌های انتقال قدرت بسیار کارآمد، برای برنامه‌های کاربردی خودرو‌های هیبریدی نسل جدید را اعلام کردند.

بر اساس اطلاعیه مطبوعاتی، این دو خودروساز برای تقویت رقابت جهانی خود، ​​روی راه حل‌های پیشرانه هیبریدی با هم کار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاری این دو به طور بالقوه شامل اقدامات مهندسی، تأمین منابع، صنعتی سازی و کارایی است.

علاوه بر این، همکاری بین دایملر و جیلی برای سرعت بخشیدن به یک هدف مشترک یعنی رانندگی بدون ایجاد آلایندگی خواهد بود. به این ترتیب، از شبکه‌های تحقیق و توسعه هر دو شرکت برای ایجاد موتور بنزینی نسل بعدی استفاده خواهد شد که برای کاربرد‌های ترکیبی استفاده خواهد شد.

پیشرانه فوق در اروپا و چین تولید می‌شود که در آینده می‌تواند توسط خودروهای مرسدس و ولوو مورد استفاده قرار گیرد. این کار دیملر، با هدف خنثی سازی CO۲ تا سال ۲۰۳۹ و تبدیل نمونه کار‌های مرسدس تا سال ۲۰۳۰ است. در بازه زمانی گفته شده، مارک آلمانی قصد دارد نیمی از فروش خودرو‌های سواری خود را به صورت پلاگین هیبریدی یا وسایل نقلیه کاملا الکتریکی انجام دهد.

به گفته این شرکت خودروسازی، مشتاقانه منتظر آینده هستند؛ زمانی که همراه با واحد ICE ولوو و جیلی همکاری‌های خود را در زمینه سیستم‌های پیشرانه بسیار کارآمد در چین و جهان گسترش دهند. در مرسدس بنز،  سیستم‌های آن، پیشگام این پروژه خواهد بود و بازدهی بالایی را ایجاد می‌کند.

 رئیس Geely Li Shufu در ماه مه گزارش کرد که علاقه‌مند به روابط عمیق‌تر با شرکت آلمانی مرسدس  است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، روح‌الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‎بنیان ریاست‌جمهوری منصوب کرد.

در بخشی از حکم انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‎بنیان ریاست‌جمهوری آمده است :

«با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می رود علاوه بر انجام کلیه ماموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذی ربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام کنید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)
  • جیپ گلادیاتور با پیشرانه پلاگین هیبریدی 4xe تولید می‌شود (+عکس)
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • بریتانیا بر لبه پرتگاه اقتصادی
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است