Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاوه بر جرارد پیکه، سرجی روبرتو نیز در جریان تقابل اتلتیکو مادرید و بارسلونا دچار مصدومیت شد.

سرجی روبرتو، دفاع راست اسپانیایی بارسلونا در جریان دیدار با اتلتیکو مادرید از ناحیه عضله چهار سر ران پای راست دچار مصدومیت شد.

به گزارش طرفداری و با اعلام باشگاه بارسلونا، سرجی روبرتو دچار مصدومیت عضلانی در عضله چهار سر ران راست خود شده است و پس از انجام تست های پزشکی بیشتر، شدت مصدومیت و مدت زمان غیبت این بازیکن مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AS مدعی شده است که این بازیکن یک ماه از میادین دور خواهد بود. با توجه به مصدومیت های متعدد بازیکنان دفاعی بارسلونا و اضافه شدن پیکه و روبرتو به مصدومان این تیم، بارسلونا در خط دفاعی خود دچار بحران شده است.

همچنین بخوانید:

مصدومیت جرارد پیکه | بارسلونا پیچ خوردگی زانوی او را تایید کرد؛ اخبار ضد و نقیض درباره مدت دوری از میادین

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دچار مصدومیت سرجی روبرتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد

پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا پنج روز پس از کنار گذاشتن وظایف عمومی خود بمنظور تامل در مورد ادامه کار در این سمت، گفت که استعفا نخواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سانچز امروز دوشنبه گفت که پنج روز پس از لغو وظایف عمومی خود برای «تأمل» در مورد ادامه این شغل، به علت تحقیقات یک دادگاه اسپانیا علیه همسرش بگونیا گومز، استعفا نمی‌دهد.

پس از شکایت فساد مالی علیه گومز توسط «مانوس لیمپیاس» (دست‌های پاک)، سازمانی که با راست افراطی مرتبط است، سانچز چند روزی را برای تصمیم گیری در مورد ادامه کارش فرصت خواست.

نخست وزیر 52 ساله اسپانیا در یک سخنرانی تلویزیونی از محل اقامت رسمی خود، گفت: «تصمیم گرفتم در صورت امکان با قدرت بیشتری به عنوان رئیس دولت ادامه دهم.»

نخست‌وزیر اسپانیا در فکر کناره‌گیری از قدرت

سانچز گفت که مبارزه خود را در برابر حملات «بی اساس»، مانند حمله علیه همسرش توسط نیروهای محافظه‌کار و راست افراطی را افزایش خواهد داد.

دادگاه مادرید پیشتر اعلام کرده بود که بگونیا گومز به "اعمال نفوذ و فساد در تجارت" در ارتباط با کمک‌های مالی کرونا متهم شده است. تحقیقات علیه گومز بر اساس شکایت سازمان مبارزه با فساد مانوس لیمپیاس شکل گرفته است. گفته می‌شود که این سازمان به محافل راست افراطی در اسپانیا نزدیک است.

سیاستمداران حزب محافظه‌کار خلق PP در واکنش‌های اولیه خود استعفای سانچز را رد کردند. خاویر ماروتو، سیاستمدار این حزب و معاون رئیس مجلس سنا، گفت: این نمایش جدیدی است که سانچز را کنار بزنند. سانچز می‌خواهد به هر قیمتی در قدرت بماند. او همیشه مرد خوبی است، بقیه بد هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • چرا چپ دست یا راست دست به دنیا می‌آییم؟
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • چرا برخی از دوقلوها یکی چپ‌دست دیگری راست‌دست هستند
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب