Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: دو دقیقه بعد از مصدومیت دانشگر مشخص شد او نمی‌تواند به بازی ادامه دهد. ما بلافاصله برگه تعویض را پر کردیم و تحویل دادیم که مشخص شد تابلو الکترونیکی خراب است و داور چهارم درگیر درست کردن تابلو دستی شد و این موضوع زمان زیادی را از بین برد. بعد از آن هم تا توپ از بازی خارج شد، تعویض‌ها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از حواشی شب گذشته درجریان بازی فولاد و استقلال که با انتشار یک ویدیو از محمود فکری وارد فاز جدیدی شد، حالا کادرفنی دو تیم در فضای رسانه ای نیز علیه یکدیگر شدند. پرویز مظلومی واکنش تندی به ادعاهای فولادی ها داشته و در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال درباره اتفاقات دیدار روز گذشته به صحبت پرداخته است.

سرپرست تیم استقلال در ابتدای صحبت های خود گفت:

من از آقای علوی که تا دیروز او را یک فوتبالیست اخلاق‌مدار می دانستم گلایه دارم و از ایشان انتظار داشتم تمام واقعیت‌ها را بگوید. همه شما می‌دانید که من در زندگی ورزشی‌ام اهل حاشیه نبودم و روز گذشته هم تمام تلاشم بر این بود که حواشی ایجاد شده را کنترل کنم و به نیمکت‌های دو تیم آرامش بدهم. حتی چند بار با آقای نکونام صحبت کردم اما متاسفانه نیمکت تیم فولاد از همان ابتدای بازی شروع به فحاشی و اعتراض کرده بود.

وی افزود:

نکته‌ای که برای من عجیب است این بود که آقایان مدعی بودند سال گذشته در بازی مقابل نساجی، محمود فکری و دستیارانش با آن‌ها برخورد نامناسبی داشتند که اگر هم چنین بوده باشد، باید گفت چه ربطی به استقلال دارد که شما این‌گونه نیمکت این تیم را مورد هجمه قرار می‌دادید؟

مظلومی ادامه داد:

متاسفم برای کسانی که نام خود را فوتبالیست ملی گذاشتند اما واقعیت‌ها را نمی‌گویند. سوالی که از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته اخلاق دارم این است که چرا عکاسی که قبلاً منشوری بوده و به دلیل کارت به کارت کردن برای داوران از سوی کمیته اخلاق محروم شده در کنار تیم فولاد قرار دارد؟ واقعاً حضور او در کنار تیم فولاد چه توجیهی می‌تواند داشته باشد؟ من برای ناظر بازی و داور چهارم متاسفم که رفتارهای این عکاس را کنار زمین دیده و سکوت می‌کردند.

سرپرست استقلال اضافه کرد:

دیداری که می توانست زیبا و خوب از آب درآید با یکسری حواشی به حاشیه رفت و متاسفانه هواداران نتوانستند از این یک بازی زیبا لذت ببرند و من متاسفم برای کسانی که این اتفاق را رقم زدند.

او در پاسخ به این سوال که چرا تعویض‌های استقلال دیر وارد زمین شدند هم گفت:

دو دقیقه بعد از مصدومیت دانشگر مشخص شد او نمی‌تواند به بازی ادامه دهد. ما بلافاصله برگه تعویض را پر کردیم و تحویل دادیم که مشخص شد تابلو الکترونیکی خراب است و داور چهارم درگیر درست کردن تابلو دستی شد و این موضوع زمان زیادی را از بین برد. بعد از آن هم تا توپ از بازی خارج شد، تعویض‌ها انجام شد.

مظلومی در پایان خطاب به حاشیه‌سازان گفت:

خیلی از دوستان تلاش کردند ما را همین ابتدای کار وارد حاشیه کنند. ان‌شاءالله با همت کادرفنی و بازیکنان، بازی بعدی را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت. اتحاد و همدلی بالایی در استقلال وجود دارد و حاشیه سازان مطمئن باشند که نمی‌توانند به استقلال لطمه بزنند و آقای فکری و همکارانش همه تلاش خود را برای موفقیت استقلال به کار می‌گیرند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرویز مظلومی بازی فولاد و استقلال پرویز مظلومی تیم فوتبال استقلال سرپرست تیم فوتبال استقلال مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پیکان یک بازی مهم را مقابل مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پشت سر گذاشت. دیداری که باعث شد بازیکنان جوان این باشگاه دیده شوند و راه خود به سمت آینده را باز کنند.

این تیم برای بازی در جام حذفی مجبور شد به رفسنجان سفر کند و بامداد روز جمعه به تهران برسد. عصر جمعه، ریکاوری خودروسازان انجام شد و از امروز، تمرینات عادی دنبال می‌شود اما رضا عنایتی با یک چالش جدی مواجه شده است.

او باید تیمش را روز دوشنبه به دومین بازی خارج از خانه پیاپی اعزام کند. این بار، شمس آذر حریف پیکان در لیگ برتر است. یک بازی سخت دیگر. نکته مهم ماجرا، زمان برگزاری این بازی است. عنایتی و شاگردانش مجبورند یک روز زودتر از سایر تیم‌ها در قزوین به میدان بروند آن هم در حالی که مقابل مس رفسنجان، بازی به 120 دقیقه و ضربات پنالتی کشیده شد و سپس یک سفر نسبتا طولانی پیش آمد.

این مسائل سبب خستگی بازیکنان و حساسیت در تقسیم انرژی، مدل تمرینات تاکتیکی و سرعت عمل در آنالیز شمس آذر شده و چالش بزرگی برای عنایتی به وجود آورده است.

هفته گذشته از سوی باشگاه پیکان، در خواست تغییر زمان بازی به مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال شد اما زمان این دیدار ثابت ماند تا مشکل خودروسازان افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!