Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@12:34:11 GMT

مرگ مشکوک به گاز گرفتگی مادر و دو فرزندش در مشهد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۷۰۷۷

مرگ مشکوک به گاز گرفتگی مادر و دو فرزندش در مشهد

به گزارش «تابناک»، مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: شامگاه امروز شنبه اول آذرماه در پی اعلام حادثه مشکوک به گازگرفتگی ۳ عضو یک خانواده شامل مادر و ۲ فرزند دختر و پسر در منزل مسکونی خود در منطقه هفت تیر ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲۷ را به محل اعلامی در خیابان صابر اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل و انجام بررسی‌های اولیه محیط داخلی و بیرونی این منزل حدودا ۶۰ متر مربعی یکی از عوامل دخیل در فوت این ۳ نفر را گاز گرفتگی با منوکسید کربن از طریق آبگرمکن دیواری منزل احتمال داده و علت دقیقه فوت این خانواده را به نظریه پزشکی قانونی منوط دانستند.

وی افزود: اجساد این سه نفر با هماهنگی عوامل انتظامی و مقام قضایی به پزشکی قانونی منتقل گردید.

رضایی اظهار کرد: مسمومیت با گاز مونواکسید کربن علایمی شبیه به سرماخوردگی دارد و فرد را دچار آب ریزش بینی، سردرد و سوزش چشم می‌کند.

وی افزود: شهروندان باید دقت کنند که اگر در یک زمان چند نفر در داخل یک محیط بسته دچار این علایم شوند به احتمال زیاد در خطر گاز مونواکسید کربن قرار دارند، لذا باز گذاشتن مسیرهای جریان آزاد هوا و چک کردن لوله بخاری،پکیج،آبگرمکن و اطمینان از وجود کلاهک دودکش برای پیشگیری از گازگرفتگی ضروری است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هفته بسیج رضا ملک زاده محدودیت های کرونایی مشهد مرگ مشکوک گازگرفتگی مسمومیت گازی هفته بسیج رضا ملک زاده محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم

آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم

دیگر خبرها

  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • تولید الماس فقط در ۲ ساعت و نیم!
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • مزایای کریدور حمل‌ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • نجات زن میانسال از آب‌گرفتگی