Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@23:00:05 GMT

جریمه ۱.۵ میلیون تومانی برای صنوف متخلف

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۷۱۹۱

جریمه ۱.۵ میلیون تومانی برای صنوف متخلف

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی اسفنانی معاون سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه روز شنبه اجرای محدودیت‌ها رعایت شده بود، گفت: به ندرت ما تخلفی را دیدیم و آن جا‌هایی که تخلف کرده اند؛ برایشان پرونده تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: مطابق ماده ۱۷ قانون امور صنفی، تخلف این افراد مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و مجازات می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسفنانی با بیان اینکه در این ماده آمده که افراد صنفی مکلفند قوانین جاری کشور، از جمله قوانین صنفی، بهداشتی، ایمنی، انتظامی، فنی، زیبا سازی محیط کار و دستورالعمل‌های مربوطه و نرخ گذاری خدمات و کالا که از سوی مراجع قضایی ذی ربط ابلاغ می‌شود را رعایت و اجرا کنند، افزود: بنابراین کسی که این مقرراتی که ابلاغ شده را عمل نکند، مطابق ماده ۶۸ همین قانون برای مرحله اول به ۳۰۰ هزار تومان و مرحله دوم به ۶۵۰ هزار تومان و در مرحله سوم به ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی محکوم می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هفته بسیج رضا ملک زاده محدودیت های کرونایی محدودیت های کرونایی اصناف تعطیلی تعزیرات حکومتی جریمه هفته بسیج رضا ملک زاده محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمدرضا جمالعباسی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۵۴۳ بازرسی سال گذشته از اصناف محلات انجام شد و ۲۷۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۶ گشت مشترک در قالب ۳۷۱ بازرسی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی محلات انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۱۱۰ بازرسی مشترک و مستقل قاچاق کالا از واحدهای دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی شهرستان در سال گذشته انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403