Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا سردار احمد طاهری در دیدار دبیر و معاونان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان‌وبلوچستان اظهارداشت: بهره‌گیری از ظرفیت مردم و شهروندان فهیم همواره در دستور کار نیروی انتظامی بوده و خواهد بود و قصد داریم تا این ارتباط را از گذشته نیز مستحکم‌تر و نزدیک‌تر کنیم. 
وی افزود: مردم یکی از پایه‌های اصلی ناجا برای پیشبرد اهداف و برقراری امنیت پایدار هستند و بخش زیادی از امنیت پایداری که هم‌اینک در استان وجود دارد با همکاری و مشارکت شهروندان فهیم و بصیر به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی در راستای تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی و حمایت همه جانبه از امنیت مردم فعالیت می‌کند و متعلق به هیچ جناح، گروه و قومیتی نیست که این شاخصه مهم در تمامی ابعاد ناجا عملیاتی شده و در مسیر اجرای ماموریت‌های خود تنها چارچوب تعیین شده قانونی ملاک عمل خواهد بود. 
وی تاکید کرد: در کنار ماموریت‌های نظامی و انتظامی که به این نیرو محول شده است رسیدگی و حل معضلات اجتماعی و معیشتی و فرهنگی مردم در سیستان‌وبلوچستان در دستور کار است که قصد داریم در آینده‌ای نزدیک با راه‌اندازی گروه‌های مختلف مشاورین نیروی انتظامی در این زمینه نیز گام برداریم. 
به گفته سردار طاهری این کارگروه‌ها قطعا از افراد متخصص، شاخص و خبره در زمینه‌های مختلف تخصصی و بدون وابستگی به جریانات تشکیل خواهد شد که امیدواریم با فعال‌سازی آنها بتوانیم گام‌های موثری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان برداریم. 
وی ادامه داد: طبیعتا در این مسیر نیازمند حمایت و همراهی همه چهره‌های فرهنگی و موثر اجتماعی هستیم که ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان‌وبلوچستان با توجه به ماموریت‌های همسو و متناسبی که با این کارگروه‌ها دارد یکی از دستگاه‌های امین و مورد اطمینان ناجا خواهد بود و قطعا از توان فکری و نیروی انسانی این ستاد بهره کافی را خواهیم برد. 
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان‌وبلوچستان نیز در این دیدار گفت: یکی از کارکردهای اصلی این ستاد تلاش برای کاهش مشکلات جامعه از طریق ارتباط‌گیری موثر با مردم و جامعه نخبگانی است که در همین راستا شورای راهبردی ستاد متشکل از اساتید دانشگاهی، علمای شیعه و سنی و دستگاه‌های فرهنگی و نظارتی ایجاد شده است. 
سرهنگ پاسدار محسن اکبری تاکید کرد: در این شورا قطعا نیروی انتظامی یکی از اعضای اصلی است که نماینده‌ای نیز به این شورا معرفی کرده و امیدواریم بتوانیم در یک اقدام هماهنگ و کارشناسی شده در راستای کاهش آلام و دغدغه‌های مردم گام برداریم. 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان امر به معروف و نهی از منکر انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان امر به معروف و نهی از منکر انتظامی سیستان و بلوچستان امر به معروف و نهی از منکر انتظامی اخبار کنکور امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه خودنویس آرامش را به بازار اجاره مسکن تزریق کرد

مولایی، کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  راه اندازی سامانه خودنویس نقش موثری در کاهش حق الزحمه های نجومی و تخلفات  مشاوران املاک کشور دارد گفت:  راه اندازی این سامانه  باعث شد بسیاری از متقاضیان و مستاجران که پیش از این درگیر  تخلفات ومشکلات مشاوران املاک بودند دیگر مشکلی نداشته باشند و همین امر خود باعث شد که بازار اجاره مسکن آرام تر شود.

وی اظهار کرد: از بهمن ماه سال گذشته که این سامانه راه اندازی شده و مشاوران املاک از طریق این سامانه اقدام به ثبت قرارداد می کنند شاهد آن هستیم که این بازار بسیار آرام تر شده است.

این کارشناس سیاست گذاری مسکن اظهار کرد: با اجرایی شدن این سامانه بخش عمده ای از حق الزحمه های نجومی و زیرمیزی های که وجود داشت برطرف و مدت زمان انعقاد  قرار داد کاهش یافته است.

او گفت: با اجرایی شدن این سامانه به نظر می رسد که تابستان بسیار آرامی پیش روی مستاجران باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان
  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • سامانه خودنویس آرامش را به بازار اجاره مسکن تزریق کرد