Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تعدادی از شخصیت‌های اسلامی، سیاسی، رسانه‌ای و غیره در طرابلس (شمال لبنان) فعالیت‌های خود برای تشکیل جبهه‌ای با هدف مقابله با عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی را آغاز کرده‌اند.

بر اساس گزارش «العهد»، آنها قصد دارند با تشکیل هیأت‌هایی از طیف‌های اسلامی مختلف خطرات این موضوع و نتایج اجرای طرح موسوم به «معامله قرن» را یادآوری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده، هدف این جبهه آگاهی از دیدگاه‌های قوای سیاسی و شخصیت‌های مختلف، افکار مخالف در سطح سیاسی، فرهنگی و فکری، آموزش نسل آینده و کاشتن عشق به فلسطین در قلب آنها، معرفی کردن «اسرائیل» به عنوان تنها دشمن و تأکید بر جنایت بودن ایجاد روابط با رژیم صهیونیستی است.

در همین ارتباط، هیأتی از حماس با تعدادی از سران قوای سیاسی در طرابلس دیدار و بر ضرورت افزایش سقف مقابله و بسیج کردن تمام نیروها با کنار رفتن نقاب‌ها در برهه کنونی تأکید کرد.

توافق سازش میان امارات و رژیم صهیونیستی برای اولین بار در ۱۳ آگوست (۲۳ مرداد) از زبان «دونالد ترامپ» اعلام شد و پس از آن بحرین نیز به این غائله پیوست و دو کشور در ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) با حضور در کاخ سفید به طور رسمی توافق سازش با اسرائیل را امضاء کردند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: لبنان عادی سازی رژیم صهیونیستی طرابلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان

بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رسمی لبنان امروز جمعه گزارش کرد در پی حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودروی غیر نظامی  در شهرستان «البقاع غربی» واقع در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.

جزئیات بیشتری درباره این حمله منتشر نشده است.

بعد از ظهر امروز هم جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهرک «کفرکلا» و «الضهیره» در جنوب لبنان حمله کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل
  • شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان