Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه با حضور مسئولان شهرستانی و نماینده مردم ساوه و زرندیه و در مجلس شورای اسلامی بسیجیان این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم از جمعی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و بسیجیان تلاشگر در عرصه محرومیت زدایی و قرارگاه سازندگی بسیج شهرستان قدر دانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی سرپرست فرمانداری شهرستان زرندیه در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به جمله معروف حضرت امام خمین (ره) که فرمودند بسیج مدرسه عشق است گفت: امروز هم این جمله مانند اوایل انقلاب و دفاع مقدس نمود بیشتری پیدا کرده است.

سلیمانی با بیان اینکه سرمایه بسیج سرمایه عشق و اخلاص و ایثار است افزود: بسیج اقتدار نظام است و سازمان بسیج همیشه جلودار تمام دستگاه‌ها بوده است و هماهنطور که حضرت آقا فرمودند بسیج یکی از گنجینه‌های معنوی انقلاب است.

او با تاکید بر رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در وضعیت کنونی کرونا اضافه کرد: بسیجیان از ابتدای این بحران و تمام مشکلات دیگر در میدان و کنار مردم بوده اند و خواهش بنده این است که دید و بازدید‌ها قطع شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان زرندیه بیان کرد: بسیج همگانی تنها به معنای حضور بسیجیان نیست و امروز همه مردم باید به صحنه بیایند و در کنار همدیگر با رعایت دستورالعمل‌ها و کمک‌های نقدی و غیر نقدی یاریگر افراد آسیب دیده‌ی ناشی از بحران‌های کرونا باشند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج استان مرکزی هفته بسیج شهرستان زرندیه قدردانی از بسیجیان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۵۰ استاد و مربی نظامی و عقیدتی بسیج در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده مرکز آموزش تخصصی بسیج امام رضا (ع) گفت: مراسم تجلیل از اساتید و مربیان نظامی و عقیدتی به مناسبت روز معلم برگزار شد.


سرهنگ پاسدار بنی اسد افزود: مرکز تخصصی بسیج با رویکرد انواع آموزش ها در عرصه های سخت و نرم فعالیت می کند.


وی گفت: در این برنامه از ۱۵۰ استاد عرصه تعلیم و تربیت در حوزه های جنگ نرم و سخت نجلیل شد.


بنی اسد ادامه داد: در این برنامه از خانواده شهدای مربی این مرکز نیز تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • تجلیل از ۱۵۰ استاد و مربی نظامی و عقیدتی بسیج در مشهد
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم