Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:10:26 GMT

حضور تیم بدمینتون بانوان اردبیل در لیگ دسته دوم

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۸۲۲۱

حضور تیم بدمینتون بانوان اردبیل در لیگ دسته دوم

ایسنا/اردبیل رئیس هیئت بدمینتون استان اردبیل از حضور تیم بدمینتون بانوان استان اردبیل در لیگ دسته دوم کشور خبر داد.

تقی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در همه شهرستان‌ها هیئت بدمینتون فعال است و ما مصمم بودیم در سالجاری بازدید و سرکشی از فعالیت هیئت‌ها را در همه شهرستان‌ها انجام دهیم که با حاکم شدن شرایط کرونا امکان این امر میسر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: به محض رفع این مشکل فراگیر طبق زمان‌بندی بازدید از هیئت‌های شهرستان‌ها انجام خواهد شد تا رشته بدمینتون در همه مناطق استان به شکل عمومی و همگانی فراگیر شود.
رئیس هیئت بدمینتون استان اردبیل افزود: بعد از حضور ما در پنج شهرستان استان ازز جمله بیله‌سوار، پارس‌آباد، اصلاندوز، گرمی و سرعین هیئت بدمینتون فعال شده و سعی بر این بوده تا در همه شهرستان‌ها از نیروهای زبده و کارشناس در این حوزه استفاده شود.
تقی‌زاده تعداد ورزشکاران سازمان ‌یافته در رشته بدمینتون را بیش از 402 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 255 نفر ورززشکار آقا و 147 نفر خانم هستند.
وی تعداد مربیان آقا را 21 نفر و خانم را 19 نفر دانست و بیان کرد: در رشته بدمینتون 10 آقا و 8 خانم کار داوری را انجام می‌دهند.
رئیس هیئت بدمینتون استان اردبیل ادامه داد: در همه هیئت‌ها نائب رئیس و دبیر هیئت انتخاب شده و فعالیت می‌کنند ولی به دلیل شیوع بیماری کرونا فعالیت‌ها کمرنگ شده است.
تقی‌زاده افزود: در روزهای کرونایی با برگزاری کلاس‌های آموزشی و چالش ورزش در خانه در فضای مجازی سعی کردیم تا مردم را بیشتر با این رشته ورزشی آشنا کنیم که امیدواریم با همراهی همه ارگان‌ها و نهادها رشته بدمینتون به صورت همگانی و عمومی توسعه یابد.
وی اظهار کرد: با مساعد شدن شرایط عمومی و کنترل بیماری کرونا تیم بانوان استان در لیگ دسته دوم حضور خواهد یافت که تمرینات این تیم با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.
رئیس هیئت بدمینتون استان اردبیل به موضوع تیم‌داری در هیئت و ضرورت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این رشته اشاره و خاطرنشان کرد: علاقه خانواده‌ها برای حضور فرزندانشان در این رشته ورزشی امیدبخش است و به رغم غریب واقع شدن این رشته سعی‌مان بر این است تا استعدادهای ناب این رشته را شناسایی کرده و معرفی کنیم.
تقی‌زاده افزود: ورزشکاران ما استعداد کمتری را از ورزشکاران استان های دیگر  ندارند اما از لحاظ امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری شرایط در استان اردبیل چندان مساعد نیست که امیدواریم با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مجموعه شهرداری زمین و خانه بدمینتون فعال شده و موضوع قهرمان‌پروری را به جد دنبال کنیم.
وی گفت: سعید بابیانی از بازیکنان سابق اردبیل عضو تیم ملی است و ما چنین ورزشکارانی را کم نداریم ولی با برگزاری کلاس‌های آموزشی و تمرینی و همچنین صرف هزینه‌ها و تامین مکان و تجهیزات می‌توانیم در این رشته حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.
رئیس هیئت بدمینتون استان اردبیل بیان کرد: حضور بخش خصوصی و تامین اسپانسر می‌تواند دست ما را در آماده‌سازی و اعزام تیم‌های بدمینتون به لیگ‌های دسته یک و دو کشور باز کند تا افتخارات بیشتری را در میادین ملی و حتی بین‌المللی به دست آوریم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی بدمينتون ورزش بانوان رشته بدمینتون شهرستان ها تقی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری