Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@20:43:42 GMT

آیا جهان در آستانه نابودی است؟

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۸۲۴۳

آیا جهان در آستانه نابودی است؟

پهلوان حیدر در گفت‌و‌گو با سهراب همان دانشجوی پزشکی گفت: شکر خدا که دیگر از حمله سگ‌های هار به آبادی خبری نیست. روزهای سرشار از اضطراب و وحشت به آخر رسیده حالا مردم بدون احساس خطر از حمله سگ‌ها، با آرامش خاطر به کسب و کار مشغول هستند و در کوچه رفت‌‌وآمد می‌کنند یا به‌ دیدن هم می‌روند و از حال هم باخبر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احساس امنیت چه نعمتی است و دکترجان...

محمد بلوری روزنامه نگار

سهراب جواب داد: -‌همینطوره پهلوان. اما حیدرجان با نشانه‌های یک ویروس ناشناخته‌ای روبه رو شده‌ایم که خدا نکند شیوع پیدا کند وگرنه مصیبت بار خواهد بود. همان ویروس کشف شده در بدن اجساد سرنشینان قایق که امواج دریا به ساحل کشانده بود.
بدبختانه تا حالا خانم معلم و صیادی که به جنازه‌ها دست زده بودند به ویروس مبتلا شده‌‌اند.
پهلوان حیدر با تأسف سرجنباند و گفت:
-‌ آه سهراب‌جان، من برای این دخترخانم زحمتکش دلم می‌سوزه، طفلک معصوم به‌ خاطر عشق به تعلیم بچه‌های این آبادی دل از خانواده و تحصیلات دانشگاهی کشیده، ترک شهر و دیار کرده، آمده به این‌جا با قبول محرومیت‌ها، مکتبخانه راه انداخته تا به پسرها و دخترها و زن‌ها سواد یاد بده، اما چه مرارت‌هایی کشیده، شنیده‌ای که خرافه پرست‌های متعصب به‌ خاطر سوادآموزی به دختر‌ها و زن‌های آبادی چه رفتار زشتی با این دخترخانم داشته‌اند، حتی یک شب در تاریکی کوچه‌ای می‌خواستند با قمه بکشندش؟ اگر جوان‌های لوطی برای نجاتش سر نمی‌رسیدند کشته شده بود. بعد هم به مکتب‌اش هجوم بردند و همه چیز را داغان کردند. حالا حالش چطوره؟ سهراب جواب داد: تو همین درمانگاه تو قرنطینه نگهش‌ داشتم. حالش بد نیست.
-‌ سهراب گفت: یکی‌شان که پیرمردی است حالش بحرانی‌ است و امیدی به نجاتش نیست، اما آن‌ یکی بهبود پیدا می‌کند.
پهلوان پرسید: آخر فهمیدید قربانیان دریا مبتلا به چه نوع ویروسی بوده‌اند؟
سهراب جواب داد: پس از آزمایش امعا و احشای اجساد قربانیان روشن شد که هم زن و شوهر هم بچه‌ها مبتلا به ویروس بوده‌اند اما دکتر صادقی هرچه در کتب علمی پزشکی جست‌وجو کرد نام و مشخصاتی از این ویروس نوظهور پیدا نکرد. به‌همین‌خاطر دستور داد هر چهار جنازه را به آتش بکشند. حتماً پی‌ برد این ویروس نوظهور به‌سرعت تکثیر پیدا می‌کند و مرگبار‌تر از هر ویروس شناخته شده‌ای است.
پهلوان پرسید: خانم معلم را می‌شود برای چند لحظه دید؟
دانشجوی جوان با قاطعیت جواب داد: نه پهلوان. به‌ دستور دکتر صادقی در قرنطینه شدید قرار دارد و با چهره‌ای بیمناک گفت: پس با این ترتیب می‌شود حدس زد که این ویروس حالا در شهر چه کشتاری راه انداخته! و حتماً آنهایی که جنازه‌های‌شان در دریا پیدا شده، در فرار از شهر طاعونی بوده‌اند که جنازه‌های‌شان به ساحل ما رسیده.
دانشجوی جوان با نگرانی آه عمیقی کشید و گفت:
-‌ پناه برخدا، در این صورت با موج فراریان از شهر ویروس‌زده به این روستا روبه‌رو خواهیم شد. پهلوان به یادش آمد که قرار است با سهراب به دیدن عارف پیرشان -استاد ارغنون- بروند و به او خبر دهند که قاضی «دارالعدل» قرار منع تعقیب برایش صادر کرده و آزاد است تا از مخفیگاهش بیرون بیاید.
در این دیدار وقتی عارف از شیوع ویروس ناشناخته باخبر شد سری تکان داد و گفت: احتمالاً این بار نیز رمالان فریبکار به‌دنبال بازار پررونقی برای سرکیسه کردن مردم می‌گردند. سهراب گفت: از فریبکاری تازه‌شان بگویم استاد. این شیادان اعلام خطر کرده‌اند و هشدار داده‌اند فاجعه‌ای برای بشریت در پیش است که با زیرورو کردن زمین و ویرانی شهر‌ها و روستاها، بشریت را به آستانه نابودی خواهد کشاند. این رمالان دغلکار، دعاهایی به مردم ساده لوح می‌فروشند که همراه داشته باشند تا از هر خطر مرگباری خود و آبادی‌شان را نجات بدهند. استاد نمی‌دانید با فروش این «طلسم‌نجات» چه پولی از افراد فریب‌خورده به‌جیب می‌زنند...
استاد ارغنون با لبخندی گفت: گویی در هر عصر و زمانی با‌وجود مردم ساده دل، بازار شیادان و فریبکاران پررونق خواهد بود.
در نیمه‌ سال 99 هجری‌قمری، چند ماه مانده به سال یکهزار قمری منجم بی‌سوادی در بوق و کرنا دمید که با آغاز سال یکهزار جهان‌ ما به پایان می‌رسد و با نابودی کره خاکی، با تحویل سال همه نابود خواهند شد. حالا ببینید این پیشگویی چه مصائبی به بار آورد...

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: همچنین بهترین زمان تزریق این واکسن برای زنان در سن ۹ تا ۲۶ سالگی و برای مردان ۹ تا ۲۱ سالگی بیان شده است.

دکتر شیما نصراله‌الحسینی افزود: متقاضیان این واکسن می‌توانند با در دست داشتن نسخۀ متخصصین بیماری‌های عفونی یا زنان به واحد امور دارویی مدیریت غذا و دارو مراجعه نمایند و پس از دریافت حواله، به داروخانه‌های مشخص شده جهت خرید و دریافت واکسن مراجعه نمایند.

او گفت: ویروس پاپیلوم انسانی یا HPV، از طریق تماس بین پوست افراد انتقال می‌یابد و معمولا آلودگی در مردان و زنان، علائمی از قبیل سوزش، درد و یا خارش ایجاد نمی‌کند و به همین دلیلی اکثر افراد نسبت به آلودگی خود بی‌اطلاع هستند.

مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه افزود: برخی از گونه‌های ویروس می‌توانند منجر به ایجاد زگیل تناسلی و گونه‌های پرخطر عامل ایجاد کننده سرطان دهانه رحم، مقعد و سرطان‌های سر و گردن (خصوصا دهان و حلق) هستند که نیاز به پیشگیری و انجام آزمایش‌های غربال‌گری را ضروری می‌سازد.

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم/ ما به قله نزدیک شده ایم
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • خانه سهراب سپهری؛ شاعری از جنس طبیعت + فیلم
  • دشمنان در صدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند