Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا ظفرقندی، در جلسه شورای عالی نظام پزشکی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: استراتژی ما در تعرفه‌های پزشکی، محاسبه هزینه تمام شده خدمات بوده است که در این زمینه جلساتی با معاون اول رئیس جمهوری نیز داشته ایم و پس از اعلام نظر کارشناسی و قبول آن از سوی ایشان، موضوع برای بررسی بیشتر به شورای عالی بیمه ارجاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین زمینه افزود: در نهایت مقرر شد ۸ درصد گلوبال افزایش تعرفه رخ دهد که سازمان‌های بیمه گر با این امر مخالفت کردند که اگر این افزایش در ۱۲ ماه سال ضرب شود، ۱۸ درصد شده و اگر با رشد قبلی جمع شود در مجموع بالای ۳۰ درصد خواهد شد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با تاکید بر اینکه هدف ما اصلاح تعرفه و مبانی آن در سال ۱۴۰۰ است، در خصوص هزینه اقلام حفاظتی کرونا بیان کرد: هزینه این اقلام را با یک متن فنی به منظور اجرا به همکاران ابلاغ نمودیم که سقف هزینه‌ها برای انتظام بخشی است و جلسه‌ای با دستگاه‌های نظارتی در این زمینه تشکیل دادیم که به این موضوع ورود نکنند زیرا این هزینه‌ها ارتباطی با تعرفه ندارد و ناشی از شرایط اپیدمی کرونا بوده که باید محاسبه شود.

کد خبر 5077452

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا ظفرقندی سازمان نظام پزشکی تعرفه های پزشکی ویروس کرونا دیابت آمار کرونا سیما سادات لاری تغذیه سالم پروتکل های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اهدای خون علیرضا زالی کووید 19 سازمان غذا و دارو نسخه الکترونیک مواد ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی داده های کمیته امداد و سازمان بهزیستی نشان می‌دهد مجموع پرداختی به اقشار محروم شامل یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر شدید و مطلق کفایت نمی‌کند.

براساس گزارش تسنیم، بر این اساس نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر شدید دو نفره در سازمان بهزستی ۷۵ درصد و در کمیته امداد ۸۶ درصد کفایت می‌کند.

نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر مطلق دو نفره در سازمان بهزستی ۴۷ درصد و در کمیته امداد ۵۴ درصد کفایت می‌کند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899815

دیگر خبرها

  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • راه مبارزه با روانشناس‌نماها ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه است
  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود
  • ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه، راهی برای مبارزه با روانشناس‌نماها
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (