Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه سه جانبه همکاری مشترک با هدف توسعه و ترویج استانداردهای ملی و بین المللی در حوزه‌ فعالیت‌های آزمایشگاهی و آموزشی بین سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، اداره کل استاندارد و جهاددانشگاهی واحد سیستان و بلوچستان، امضا شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف؛ این تفاهم‌نامه با محورهای استفاده بهینه از توانایی‌های علمی، آموزشی و پژوهشی طرفین و همکاری در فعالیت‌های تدوین استانداردهای ملی و بین‌المللی مرتبط، برنامه‌ریزی و طراحی دوره‌های آموزشی، و توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدی مدیر آزمایشگاه سامانه های الکترونیکی و هوشمند جهاددانشگاهی صنعتی شریف در خصوص محورهای این تفاهم‌نامه اظهار کرد: از محورهای مورد توافق می توان به برگزاری دوره‌های آموزشی و گردهمایی‌های علمی مرتبط، استانداردسازی کیفیت مواد، وسایل و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی، آموزش استانداردسازی مکان، وسایل و تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی، توسعه آموزش‌های مهارتی و ارائه پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی در امر استانداردهای اجتماعی، ترویجی و نظرسنجی های موردنیاز با توجه به توانمندی جهاددانشگاهی اشاره کرد.

وی افزود: اعتبار این تفاهم‌نامه که به امضاء دکتر علیرضا آخوندی رئیس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف،  مجید محبی مدیرکل اداره کل استاندارد استان سیستان و بلوچستان و دکتر منصور تاجری رئیس جهاددانشگاهی واحد سیستان و بلوچستان رسیده است، به مدت 5 سال تعیین شده و در پایان مدت اعتبار، برای دوره‌های بعدی قابل تمدید است.

مدیر آزمایشگاه سامانه های الکترونیکی و هوشمند جهاد دانشگاهی صنعتی شریف گفت: با صدور گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت آزمایشگاه ها (استاندارد ISO/IEC17025) از سوی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران برای آزمایشگاه سامانه های الکترونیکی و هوشمند، این آزمایشگاه به عنوان یکی از آزمایشگاه های معتبر و مرجع ایران که توانایی انجام خدمات در سطح ملّی را دارا می باشد معرفی شده است.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه سامانه های الکترونیکی هوشمند سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، تائید صلاحیت آزمایشگاه همکار بابت تجهیزات مخابراتی (سوئیچ و روتر) از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعیین معیار مصرف انرژی و دستور العمل برچسب انرژی برای تجهیزات اداری و تجهیزات تصویرپردازی را نیز دارا می باشد، خاطرنشان کرد: هم اکنون با توسعه و ارتقاء کیفیت فعالیت ها و دریافت مجوزهای لازم، ارائه مشاوره و خدمات آزمایشگاهی را در استان تهران و سایر استانها به سازمان های دولتی، خصوصی و بانکها در زمینه تجهیزات IT از قبیل دوربین مداربسته، سرور، لپ تاپ، NVR ،DVR  کامپیوتر و... را ارائه می نماید.

لازم به ذکر است آزمایشگاه سامانه های الکترونیکی هوشمند سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف دارای دفاتر و تفاهم نامه همکاری در استانهای بوشهر، کرمان و خوزستان را کسب نموده است. این آزمایشگاه آمادگی همکاری و توسعه برنامه ها در زمینه ارائه خدمات مشاوره و آزمون در سایر استان های کشور و تولیدکنندگان و درخواست کنندگان  را دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف آزمایشگاه سامانه های الکترونیکی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، محسن مسچی؛ معاون امور ایران و مشاور عالی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عالم برجسته اهل سنت؛ ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:
 
انالله و انا الیه راجعون
 
با کمال تأسف و تأثر رحلت عالم ربانی و فقیه ارجمند، مدرس عملی اخلاق و فضیلت، مجاهد متعهد، انقلابی و طلایه دار تقریب و وحدت امت اسلامی، علامه فرزانه حاج ماموستا ملااحمد فخری جوانرودی رضوان الله تعالی علیه را به مردم قهرمان پرور استان کرمانشاه و منطقه اورامانات و خصوصا اهالی شریف شهر جوانرود، علما اعلام، شاگردان و مستفیدان از محضر ایشان و بازماندگان آن روحانی خدوم، علی الخصوص به بیت شریف ایشان و آقازادگان مکرم شان تسلیت عرض می نمایم.
 
خدمات بیشمار آن فقید سعید در سنگر امامت جمعه و مدیریت و تدریس در حوزه های علمیه و تربیت و ارشاد چند نسل از مردم و خاصه علما و فضلا در آن خطه و فعالیتهای اجتماعی بیشمار دیگر ،از جمله حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم راحل است که فراموش ناشدنی است و ذخیره شایسته ای برای جهان آخرت و عالم عقبای اوست. عاش سعیدا و مات سعیدا.
                               
از خداوند متعال خواهانم که روح پاک آن عالم متدین را با ارواح مطهر معصومین سلام الله علیهم اجمعین محشور گرداند و به خاندان و بازماندگان معزز ایشان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.
 
والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین         
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • چگونه شریف در محله تاریخی طرشت ستاره خاورمیانه شد؟
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد