Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنجال بر سر نتیجه انتخابات آمریکا همچنان ادامه دارد و رییس جمهور این کشور می‌گوید که فساد و تقلب گسترده در این انتخابات روی داده است.

خبرگزاری میزان - حدود ۳ هفته از زمان برگزاری انتخابات آمریکا می‌گذرد، اما جنجال در این کشور بر سر نتیجه انتخابات همچنان ادامه دارد.

نتیجه برآورد‌ها نشان می‌دهد که «جو بایدن»، نامزد حزب دموکرات، با کسب ۳۰۶ رای الکترال پیروز انتخابات است، اما «دونالد ترامپ»، رییس جمهور آمریکا و نامزد حزب جمهوریخواه می‌گوید که در این انتخابات تقلب گسترده‌ای روی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ خود را پیروز انتخابات معرفی کرده و از انتقال قدرت خودداری تاکنون می‌کند.

برخی از مهم‌ترین تحولات آمریکا طی ساعات گذشته و بر اساس گزارش «سی ان ان» و «فاکس نیوز» به شرح زیر هستند:

ستاد انتخاباتی ترامپ خواستار بازشماری آرا در میشیگان

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ بار دیگر درخواست شمارش آرا را در ایالت میشیگان ارائه داده است.

پیش از این بازشماری دستی آرا در میشیگان انجام شده و مقامات این ایالت ضمن تایید نتایج، جو بایدن را پیروز انتخابات معرفی کرده اند.

ترامپ: رسانه‌ها نیز مانند خود انتخابات فاسد هستند

دونالد ترامپ که طی روز‌های اخیر و پس از برگزاری انتخابات درحساب توییتری خود همواره سخن از تقلب گسترده در این انتخابات زده، بار دیگر در رشته توییت هایی، این موضوع را مطرح و به شدت از رسانه‌های آمریکا انتقاد کرد.

وی در توییتر خود نوشت «رسانه‌ها نیز مانند خود انتخابات فاسد هستند.»

مخالفت قاضی پنسیلوانیا با درخواست ستاد انتخاباتی ترامپ

یک قاضی فدرال ایالت پنسیلوانیا با درخواست ستاد انتخاباتی ترامپ مبنی بر باطل اعلام کردن و حذف برخی از آرای پستی مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید: دولت ترامپ و شکست در سیاست‌های خارجی و داخلی رد پرونده شکایات انتخاباتی توسط قاضی ایالت آریزونا

روند بازشماری در ویسکانسین

به درخواست ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، روند بازشماری آرا در ۲ منطقه ایالت ویسکانسین آغاز شده است.

ستاد انتخاباتی ترامپ هزینه ۳ میلیون دلاری بازشماری آرا را در این ایالت پرداخت کرده و در تلاش است تا پیروزی بایدن را با اختلاف بیش از ۲۰ هزار رای باطل کند.

سخنان ترامپ در نشست گروه ۲۰

دونالد ترامپ، شنبه شب در نشست مجازی گروه ۲۰ به میزبانی عربستان شرکت و در این نشست سخنرانی کرد؛ ترامپ در این نشست نیز درباره «همکاری طولانی مدت خود» با این کشور‌ها سخن گفت.

ترامپ: نمی توان با صدها هزار رای تقلبی نتیجه انتخابات را پذیرفت

نشریه پولیتیکو در گزارشی اعلام کرده بود که یکی از مقامات ارشد جمهوری خواه از ترامپ درخواست کرده تا نتیجه انتخابات را بپذیرد؛ ترامپ در واکنش به این درخواست در حساب توییتری خود نوشت که «با وجود صدها هزار رای تقلبی نمی توان نتیجه این انتخابات را پذیرفت.»

 

انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات آمریکا دونالد ترامپ جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات آمریکا انتخابات آمریکا دونالد ترامپ جو بایدن ستاد انتخاباتی ترامپ انتخابات آمریکا نتیجه انتخابات بازشماری آرا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات را اعلام کرد و گفت: تبلیغات از پنجشنبه این هفته آغاز می‌شود.

ولی‌الله رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم و خدابنده به دور دوم کشیده شده است.

وی افزود: در همین راستا همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه فراهم شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: کد انتخاباتی کاندیداها به آنها اعلام شده و بر این اساس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم کدهای انتخاباتی محمد اسماعیلی و نبی‌الله محمدی به ترتیب ۱۱ و ۲۲ است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه انتخابیه خدابنده نیز کدهای انتخاباتی احمد بیگدلی و سعید رفیعی به ترتیب ۱۱ و ۲۲ است.

رحیمی با بیان اینکه تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته است، افزود: با هدف اجرای هرچه مطلوب‌تر انتخابات در دور دوم، تدابیر لازم پیش‌بینی شده است، گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه‌ها همچون دور نخست نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ بیستم اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در حوزه های انتخابیه (زنجان – طارم) و (خدابنده) مستقر هستند که در حوزه انتخابیه (زنجان – طارم) ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق سیار اخذ رای پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749251

دیگر خبرها

  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟