Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تسنیم: عباس امینی زاده به‌ دنبال حادثه تخریب سرپناه یک زن در محله گل کنی بندرعباس، در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: ممکن است برخی در جایگاه مسئولیت خود و‌ در فضای هیجانی و عاطفی حرف استعفای من را بزنند اما کار ناتمام زیاد دارم و تابع تصمیم شورای شهر هستم. شهرداری بندرعباس از لحظه اولیه گزارش با بررسی موضوع ضمن تقبیح این رفتار، برخورد با تمام عوامل این حادثه از ماموران تا مدیران دفتری را آغاز کرد و این موضوع تا نتیجه نهایی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تاکنون هیچکدام از اعضای شورا تماسی با من نگرفته است
او ضمن تأکید بر تصمیم خود برای عدم استعفا گفت: با رأی حداکثری شورا انتخاب شده ام و اعضای شورا چه به صورت فردی یا جمعی تاکنون (سه روز بعد از حادثه) صحبتی درباره موضوع تخریب خانه یا استعفا با من نداشته اند.

امینی زاده افزود: البته قرار است به زودی نشستی با حضور اعضای شورای شهر برای بررسی موضوع و‌ پیدا کردن راهکارهای بهتر برای انجام وظایف قانونی برگزار کنیم.

شهردار بندرعباس عنوان کرد: به عنوان یک شهروند و مسئول نوع برخورد مأموران رفع تصرف، که موجب ناراحتی مردم استان و کشور شد عذرخواهی می‌کنم.

به گفته وی ۴۳درصد شهر بندرعباس بافت فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی است و شهرداری برحسب قانون موظف به رفع تصرف است.

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که با توجه به بازتاب های محلی و ملی تخریب خانه یک زن در بندرعباس قصد استعفا دارد یا خیر تصریح کرد :برای خدمت آمده ام و قصد استعفا و شانه خالی کردن از مسئولیت را ندارم و هنوز کارهای ناتمام زیادی برای انجام وجود دارد.

شهردار بندرعباس درباره اظهار نظر برخی افراد و مسئولان درباره ضرورت استعفایش، بیان داشت: ممکن است برخی در جایگاه مسئولیت خود و در فضای هیجانی و عاطفی حرف استعفای من را بزنند اما کار ناتمام زیاد دارم و تابع تصمیم شورای شهر هستم.

امینی زاده اضافه کرد: به محض وقوع این اتفاق تمام مسئولان و‌ ماموران مرتبط از میدانی تا دفتری معلق شدند اما این برخوردها را رسانه ای نکردیم تا اقدامات دستگاه قضایی تحت الشعاع آن قرار نگیرد.

در رفع تصرف نقل و نبات پخش نمی کنند
وی خاطرنشان کرد: نوع برخورد مأموران هیچگونه توجیهی نداشته و تحت هیچ شرایطی قابل دفاع نیست اما حقیقت این است که در رفع تصرف نقل و نبات پخش نمی کنند و امکان بروز هر حادثه ای هست که باید با آموزش و دیگر تدابیر لازم، جلوی اتفاق های ناخوشایند اینچنینی گرفته شود.

او ضمن قدردانی از دستگاه قضایی و سایر مسئولانی که به این پرونده ورود یا اظهار نظر کرده اند، اظهار کرد: هر کس در این ماجرا دچار قصور و اشتباه شده از خود من گرفته تا ماموران باید تابع قانون باشد.

هیچکس بازداشت نشده است
شهردار بندرعباس یادآور شد: تاکنون تعدادی از کارکنان شهرداری در رده های مختلف پیرامون این پرونده احضار و بازجویی شده اند اما کسی بازداشت نشده و این افراد تا پایان تحقیقات تحت نظر هستند.

رسانه ها لایه های پنهان را بررسی کنند
او درباره عوامل و انگیزه های ضبط و انتشار فیلم تخریب خانه و همچنین موضع گیری افراد مختلف پس از حادثه، عنوان کرد: انتظار می رود رسانه ها درباره موضوعات یاد شده بررسی کرده و نتیجه را به ما هم اعلام کنند اما احتمال انگیزه های سیاسی در موج انتقادها از شهرداری وجود دارد.

رفع تصرف را از شهرداری بگیرند
شهردار بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: تخریب سرپناه هیچ شهروندی برای ما خوشایند نیست و از این که اختیار رفع تصرف را از شهرداری بگیرند تا به کارهای مهم‌تر برسیم استقبال می کنیم.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید

شهردار کرمانشاه و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری برای ملاقات با اهالی منطقه چهار به مسجد امام صادق (ع) شهرک صادقیه رفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه، معاونان و مدیران ستادی شهرداری کرمانشاه امروز _ دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ به دیدار اهالی شهرک صادقیه واقع در منطقه چهار در مسجد امام صادق (ع) رفتند.

۱۲۰ نفر از اهالی در این دیدار با شهردار کرمانشاه به گفت‌وگو نشسته و مشکلات خود را مطرح کردند و شهردار کرمانشاه دستورات لازم را برای رسیدگی به تقاضاهای مردمی در اسرع وقت صادر کرد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای اطلاع از وضعیت محلات شهر کرمانشاه، طبق رویه گذشته امروز توفیق پیدا کردم به همراه جمعی از مدیران شهرداری کرمانشاه برای گفت‌وگو با اهالی منطقه ۴ در مسجد امام صادق (ع) شهرک صادقیه حضور پیدا کنم و پای صحبت‌های گرم و صمیمی شهروندان بنشینم.

وی افزود: بیشتر مراجعات امروز درخواست آسفالت، مرمت و لکه‌گیری آسفالت معابر، نگهداری فضای سبز، مشکلات ساخت‌وساز و درخواست استخدام بود، مواردی که مدیران مربوط به آن در مسجد حضور داشتند در محل رسیدگی و تعدادی نیز برای بررسی بیشتر ارجاع شد.

در ادامه پژمان پژوهنده، شهردار منطقه چهار کرمانشاه به خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز میزبان کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه در منطقه بودیم و شهردار کرمانشاه برای دیدار با اهالی به همراه مدیران و معاونان در مسجد امام صادق (ع) شهرک صادقیه حضور یافتند و با ۱۲۰ نفر از مراجعان به گفت‌وگو نشستند.

وی اضافه کرد: بیشتر درخواست‌ها در مورد آسفالت معابر، تسریع در انجام معبر جدید به بلوار خلیج فارس و خروج شهرک صادقیه از بن بست، فضای سبز، پاکیزگی محلات و استخدام بود.

شهردار منطقه چهار کرمانشاه تاکید کرد: به دلیل اینکه محلات سطح منطقه چهار از بافت قدیمی شهر است مشکلات عدیده‌ای دارند که تلاش داریم به مشکلات بنا بر توان مالی شهرداری رسیدگی کنیم.

وی تصریح کرد: تعدادی از مراجعان درخواست رسیدگی در مورد تکمیل معبر جدید شهرک صادقیه به سراب قنبر و بلوار خلیج فارس را داشتند که شهردار کرمانشاه مقرر کرد از طریق مجاری قانونی ذی‌ربط رسیدگی در این زمینه صورت گیرد و همچنین تعدادی خواهان بازسازی مسجد شدن

شهردار منطقه چهار کرمانشاه با بیان اینکه شهرک صادقیه از محلات قدیمی است و در بن بست قرار دارد اما با تکمیل معبر جدید که در ادامه رینگ ترافیکی شهر کرمانشاه است، ادامه داد: تکمیل و راه‌اندازی این معبر می‌تواند نقش مهمی در ارتقای خدمت‌رسانی به شهرک را فراهم کند.

کد خبر 751109

دیگر خبرها

  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • صادق خان شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین دور شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین بار شهردار لندن شد