Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز رئیس بنیاد نخبگان البرز گفت: امسال به دلیل کرونا، انتخاب برگزیدگان، نمایشگاه و مراسم پایانی هفته پژوهش به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

محمد نبیونی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص چگونگی برگزاری مراسم و برپایی نمایشگاه هفته پژوهش که همزمان با سراسر کشور در آذر ماه برگزار می‌شود، گفت: تاکنون دو جلسه به منظور تصمیم‌گیری برای برگزاری مراسم هفته پژوهش تشکیل شده و طبق آنچه که تاکنون تصمیم گرفته شده، این مراسم توسط دانشگاه خوارزمی و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبیونی افزود: این مراسم چند بخش دارد که یکی از آنها انتخاب پژوهشگران، فناوران و ایده‌های برتر است که به خوبی انجام خواهد شد. برای بخش نمایشگاه هم قرار شده هر دستگاه اقدامات خود را به صورت مجازی ارائه کند.

وی ادامه داد: بخش پایان و اختتامیه هم که در آن از برگزیدگان، اساتید، دانشجویان و دانش‌آموزان برتر قدردانی می‌شود به صورت مجازی برگزار خواهد شد. این کار علاوه بر اینکه یک تجربه جدید محسوب می‌شود در خیلی از موضوعات هم صرفه جویی خواهد کرد.

رئیس بنیاد نخبگان استان البرز خاطرنشان کرد: معمولا این مراسم در هفته پایانی آذرماه برگزار می‌شد اما امسال با توجه به کرونا و تعطیلی دو هفته‌ اول آذرماه، این مراسم با دو هفته تأخیر برگزار می‌شود ولی مهم نتیجه آن خواهد بود که فضای مجازی در فراهم کردن بسیاری از امکانات کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی صورت مجازی برگزار خواهد شد هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت:

«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • نخستین نمایشگاه کار استان همدان برگزار می‌شود
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد