Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته فوتی های ناشی از بیماری کرونا در استان به 14 نفر و افراد بستری به 560 نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در بیست و چهار ساعت گذشته 84 بیمار جدید در بیمارستانهای استان پذیرش شده و بستری شدند.

 

وی اضافه کرد: در حال حاضر تعداد افراد بستری در بیمارستانهای استان به 560 بیمار کرونایی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: همچنین 244 مورد قطعی ابتلا به صورت سرپایی شناسایی شده و تعداد بیماران بد حال که در بخش ویژه بستری شده اند نیز به 37 نفر رسیده است.

نامدار گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته همچنین 65 بیمار از بیمارستانهای استان ترخیص شده اند.

فوت 1004 نفر در استان قزوین

وی در ادامه اظهارداشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا در استان قزوین تعداد افراد بستری به 13 هزار و 976 نفر رسیده است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین همچنین تاکنون 1004 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

پروتکلها را رعایت کنید/ از دورهمی خودداری شود

نامدار در ادامه ضمن تاکید جدی در رعایت پروتکل های بهداشتی اضافه کرد: استان قزوین در حال حاضر در وضعیت قرمز قرار دارد و اعمال محدودیت های بیشتر فقط برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بحران در موج سوم است لذا از همه شهروندان انتظار داریم به مصوبات ستاد کرونا جدا عمل کنند.

وی بیان کرد: تعطیل کردن جشن های عروسی و عزا، برگزار نشدن دورهمی های خانوادگی، ماندن در منزل، حضور نیافتن در بازار و مراکز جمعیتی، رعایت پروتکل های بهداشتی، زدن ماسک، توجه به فاصله گذاری اجتماعی از مواردی است که با توجه به آن می توان از جان خود، خانواده و دیگران محافظت کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهارامیدواری کرد با همکاری مردم بتوان از بحران موج سوم بیماری کرونا با خسارات و آسیب های کمتری عبور کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد

نادر شکیب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: لیلا حاجیانی ساکن روستای عیسوند شهرستان دشتستان با رضایت خانواده نوعدوستش دومین اهدا کننده عضو سال جاری شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: این بانوی ۵۰ ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید گنجی برازجان آورده می‌شود که بعد از انجام سی.تی.اسکن، تشخیص خونریزی در بطن‌های مغزی به علت فشارخون کنترل نشده برای وی گذاشته می‌شود که متأسفانه همین امر باعث مرگ مغزی این بانو شد.

وی اضافه کرد: به دنبال تأیید مرگ مغزی این بانو، در نهایت با رضایت پدر و مادر مهربان وی، توسط دکتر مجد فلو پیوند و با همکاری دکتر مجاهد متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی برازجان و پرسنل اتاق عمل، کلیه‌ها و کبد این بانو برداشت شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زحمات پرسنل ICU جراحی، پزشکان تأیید کننده و مدیریت بیمارستان شهید گنجی برازجان بابت همراهی بسیار خوب آنها و خاطرنشان کرد: این ۱۱۷ همین برداشت عضو استان و دومین برداشت سال جدید است و همچنین تاکنون هفت قلب به شکل هوایی به تهران و شیراز انتقال داده شده است.

کد خبر 6092721

دیگر خبرها

  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • نقش کلیدی لوازم پزشکی در بهبود سلامت بیماران
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • یافته‌های پژوهشگران برای افزایش ظرفیت دیالیز برای بیماران
  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد