Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@19:38:13 GMT

تعطیلی اماکن ورزشی آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۸۹۴۰

تعطیلی اماکن ورزشی آذربایجان شرقی

اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی طی اطلاعیه ای از تعطیلی اماکن ورزشی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، پیرو اطلاعیه شماره 24 و صورتجلسه شماره 199992 تاریخ 29/08/1399 ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا و با توجه به تصویب طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید-19 در شهرهای کشور، بدینوسیله برنامه فعالیت های ورزشی در سطح استان در سه وضعیت (زرد- نارنجی و قرمز) از یکم آذرماه جاری(99/09/01) بمدت 2 هفته ابلاغ می گردد که در صورت تغییر یا تشدید از طریق مراجع ذیصلاح اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام الزامات اعلام شده از سوی ستاد کرونا شهرستان لازم الاجرا خواهد بود. برای اطلاع از وضعیت شهرها از طریق ستاد کرونا شهرستان و مراکز بهداشت شهرستانها استعلام انجام گیرد. لازم است بطور دقیق و جدی نظارت بر پروتکل های بهداشتی و اعمال قانون در مکان ورزشی تحت پوشش تشدید شود. ارتقاء آموزش و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و همچنین حفاظت از آمادگی قهرمانان و ملی پوشان مد نظر قرار گیرد. روند فعالیتهای ورزشی استان آذربایجان شرقی در وضعیت های مختلف شیوع ویروس کرونا به شرح زیر می باشد:   وضعیت زرد مراکز ورزشی آبی و استخرهای سرپوشیده و باشگاهای ورزشی سالنی تعطیل خواهند بود. وضعیت نارنجی استخرهای سرپوشیده و باشگاههای ورزشی پر برخورد(کاراته،جودو،تکواندو،کشتی،کبدی،کونگ فو،رزمی،بوکس و رشته های مشابه)تعطیل خواهند بود. وضعیت قرمز باشگاههای ورزشی، سالن­های بدنسازی و کلیه مسابقات شهرستانی و استانی(بجز لیگ های کشوری)تعطیل خواهند بود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی گفت: در شرایط کنونی، ۲۰۹ هزار کادر درمان اعم از پرستار، اتاق عمل، هوشبری، بهیار و کمک پرستار در مراکز درمانی وزارت بهداشت، بخش خصوصی، تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح مشغول خدمت هستند.

وی افزود: ۲۱ هزار نفر از پرستاران که بخش عمده آنها در دوران کرونا نیروهای طرحی بودند، استخدام شده اند و در حال حاضر جذب پرستاران در مراکز درمانی در اولویت وزارت بهداشت بوده و تعداد محدودی از همکاران ما در مناطقی که مجوز استخدام در آنها وجود ندارد، برای جذب باقی مانده‌اند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت همچنین از تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران خبر داد و گفت: این لایحه دارای ۳۱ ماده است که یک ماده آن به جذب پرستارانی که بحران‌هایی مانند کرونا و…، در خدمت نظام سلامت هستند، اختصاص دارد و امیدواریم با تصویب آن در مجلس بتوان اقدامات موثرتری برای این قشر زحمتکش برداریم.

عبادی با بیان اینکه کمبود نیروی پرستاری یک چالش عمومی جهانی است و کشور ما نیز از این موضوع مستثنی نیست، افزود: با افزایش پذیرش دانشجویان پرستاری در دانشگاه‌ها و تسهیلاتی که برای استخدام و تبدیل وضعیت آنها در حال انجام است، چنانچه قانونگذار از این بابت به نظام سلامت کمک کند، امیدوار خواهیم بود تا چند سال آتی مشکل کمبود پرستار در کشور کاهش یابد.

کد خبر 6088263 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ‏‬زورآزمایی «شنبه» و «پنجشنبه» بر سر تعطیلی
  • تعطیلی پنج‌شنبه این بالا را بر سر اقتصاد کشور می‌آورد
  • همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند