Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب زاده گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند که بیشترین بستری مربوط به شهرستان اردبیل است و مجموع بیماران بستری شده به رقم ۵۰۳ نفر رسید.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته 85 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند که بیشترین بستری مربوط به شهرستان اردبیل است و مجموع بیماران بستری شده به رقم 503 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون 84 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر متخصصان قرار دارد و 68 بیمار نیز پس از بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شده اند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: متاسفانه طی همین مدت 4 بیمار به دلیل وخامت بیماری جان خود را از دست داده اند.

 

حبیب زاده عنوان کرد: شهرستان های اردبیل، مشگین شهر و پارس آباد در وضعیت قرمز، شهرستان های خلخال، گرمی، نمین و اصلاندوز در وضعیت نارنجی و شهرستان های بیله سوار، سرعین، نیر و کوثر نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

 

وی اظهار داشت: امیدواریم با رعایت محدودیت های اعمال شده شاهد کاهش شیوع بیماری کرونا باشیم و نیازمند همدلی و همکاری در رعایت اطلاعیه های ستاد مقابله با کرونا استان توسط همه افراد جامعه هستیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: این محدودیت ها برای تغییر در شرایط شیوع بیماری کرونا است تا در فصل زمستان شاهد وضعیت بحرانی تر از این نباشیم.

 

حبیب زاده خاطر نشان کرد: همچنان از شهروندان درخواست می شود تا در رعایت ضوابط بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی همت بیشتری داشته باشند تا زمینه شیوع این بیماری در سطح جامعه کاهش یابد.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمار رسمی کرونا وضعیت قرمز کرونا افزایش آمار مبتلایان به کرونا افزایش مبتلایان به کرونا فوت بر اثر کرونا ویروس کرونا را شکست میدهیم مبارزه با ویروس کرونا آمار مبتلایان به کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اردبیل بستری شده حبیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر

جعفر بابائیان در بازدید از محور سرچم با بیان اینکه در مدت یاد شده ۱۲۵کیلومتراز حریم راه‌های شهرستان کوثر تسطیح، پاکسازی و آزادسازی شده گفت: در این مدت راهداران ۱۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان کوثر را خط کشی کرده اند.

او با اشاره به اینکه در یک ماهه گذشته محور‌های مواصلاتی شهرستان کوثر با استفاده از ۱۵ تن آسفالت لکه گیری شده تصریح کرد: در مدت یاد شده راهداران پل دالی ۳ متری با باکس‌های بتنی در طرفین جاده را تعریض کرده و ۲ دستگاه از رمپ‌های ورودی و خروجی پشت دیوار حایل پل را خاکریزی و اجرا کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر در این مدت پاکسازی ۱۲۵ کیلومتر از کانال‌های طرفین راه را در محور‌های مواصلاتی را یادآور شد و اظهار کرد: راهداران به طور مستمر از سیستم روشنایی ۱۲ دستگاه تونل در ۷ نقطه نگهداری کرده اند.

بابائیان از لق گیری سنگ‌های سست از ترانشه‌ها در محور‌های اردبیل – سرچم و گیوی – آبگرم به صورت دستی با صعود به بالای ترانشه و ایجاد محدودیت ترافیکی با هماهنگی پلیس راه به مقدار ۳۰ نفر ساعت در یک ماهه خبرداد و خاطرنشان شد: در مدت یاد شده عملیات خاکبرداری، تعریض و افزایش ظرفیت پارکینگ روبروی پاسگاه پلیس راه اردبیل- سرچم با حجم ۳۰ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی اجرا شده است.

او حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: با حضور ۱۶۰۰ نفر- روز گشت راهداری در محور‌های مواصلاتی تاکنون جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه ۸ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ و ۳ مورد از تابلو‌های غیر مجاز در محور‌های مواصلاتی جمع آوری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر در این مدت پاکسازی ۳۱ متر مکعب شانه و حریم محور‌های مواصلاتی از زباله‌های ریخته شده، تنقیه، لایروبی و تنظیم بستر پل‌ها و آبرو‌ها به تعداد ۳ دهانه به حجم ۱۵متر مکعب، تعمیر، بازسازی و نصب ۲۷۰ عدد تابلو و علائم، شست‌وشوی ۵۰۰ عدد علائم راهداری، تعمیر، بازسازی و نصب ۲۰ شاخه گاردریل در محور‌های مواصلاتی و نصب و تعمیر ۱۵ عدد چراغ چشمک زن را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۱ ماهه گذشته برشمرد.

بابائیان به نصب و تعمیر ۳۶ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی در بزرگراه شهرستان کوثر اشاره کرد و ادامه داد: راهداران ۳۲ عدد از چراغ‌های چشمک زن و چراغ‌های پلیسی را تعمیر و نگهداری و توسعه داده اند.

او با بیان اینکه راهداری شهرستان کوثر مسئولیت نگهداری از ۵۲۰ کیلومتر راه ارتباطی در حوزه استحفاظی خود را بر عهده دارد گفت: از این مقدار ۱۹۰کیلومتر راه اصلی و فرعی، ۲۱۵کیلومتر راه آسفالته روستایی، ۱۱۵کیلومتر راه شوسه و خاکی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری