Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو روز یکشنبه در نشست با مدیران بانک‌ها و فرمانداران شهرستان‌های استان به صورت ویدیو کنفرانس ، خواستار توجه جدی بانک‌ها به اجرای نوبت‌بندی و تنظیم ساعت‌های ارائه خدمات برای کاهش ازدحام جمعیت در بانک‌ها شد.

وی بیان کرد: با توجه به تعطیلی‌های اخیر در جریان اجرای طرح محدودیت هوشمند کرونا ، میزان مراجعات به بانک‌ها برای انجام امورات بانکی شخصی بیشتر شده که این موضوع باید مدیریت و از مراجعات برای دریافت خدمات غیراضطراری جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنامجو اظهارداشت: لازم است مدیران بانک‌های استان نسبت به تدوین و پیشنهاد راهکارها و برنامه‌های موثر برای کاهش ازدحام به ستاد کرونا اقدام کرده تا در این خصوص تصمیم‌گیری و برنامه‌های تاثیرگذار اجرایی شود.

وی پرهیز از پرداخت حقوق کارکنان و بازنشستگان در داخل شعب، پرهیز از دریافت اقساط به صورت حضوری و تعویق در ارائه تسهیلات غیراضطراری به متقاضیان را از جمله راهکارهای کاهش ازدحام در بانک‌ها دانست و بر اطلاع‌رسانی این محدودیت‌ها به مردم تاکید کرد.

استاندار اردبیل تجمع در بانک‌ها را موجب بروز خطر ابتلا به کرونا برای مردم و کارکنان بانک دانست و خواستار مشارکت مردم در کاهش ازدحام در بانک‌ها و استفاده از روش‌های غیرحضوری خدمات بانکی شد.

بهنامجو همچنین با اشاره به فضای نامناسب و محدود برخی از مطب‌های  پزشکان و عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی درآنها، نظارت و برخورد شدید با متخلفان را خواستار شد و گفت: حفظ سلامت مردم ومراقبت از جان افراد در این شرایط بحرانی وظیفه اصلی ماست و با کسی در این خصوص تعارف نداریم.

استاندار اردبیل با اشاره به وضعیت کرونایی حاکم بر استان ، بستری بودن ۴۹۰ بیمار کرونایی در بیمارستان ها را یادآور شد و خواستار اقدام سریع مسوولان، مدیران بانکی و توجه جدی مردم برای کاهش ازدحام در بانک‌ها شد.

فرمانداران شهرستان‌های مشگین‌شهر، خلخال و پارس‌آباد نیز در سخنانی جداگانه با اشاره به ازدحام مردم در اولین روز طرح محدودیت هوشمند در بانک‌های این شهرستان ها خواستار اتخاذ ابلاغ  راهکارهایی برای مدیریت مراجعه‌کنندگان و کاهش ازدحام در بانک‌ها شدند.

مولایی،  مدیرعامل بانک ملی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به مراجعه بالای مردم به بانک‌ها در اولین روز طرح مدیریت هوشمند کرونا ، علت این مراجعات را استفاده برخی اقشار از فرصت تعطیلی در این طرح برای انجام امورات بانکی دانست.

وی بیان کرد: با توجه به بالارفتن حجم فعالیت در بانک‌ها به دلیل پرداخت تسهیلات مرتبط با کرونا باید بر اساس اطلاع‌رسانی ستاد کرونا از مراجعات غیرضروری مردم به این اماکن جلوگیری شود.

رجبی ، نماینده بانک کشاورزی استان اردبیل هم در این جلسه واریز حقوق در اول ماه، نقد کردن چک، دریافت تسهیلات و پرداخت اقساط به صورت حضوری را از جمله دلایل ازدحام در بانک‌های استان دانست.

وی گفت: کارکنان بانک‌ها به دلیل مراجعات بالا شیفت استراحت به دلیل کرونا ندارند و با توجه به مراجعات زیاد برخی از همکاران بانکی به کرونا مبتلا شده و در قرنطینه به سر می‌برند.

در این جلسه مقرر شد بانک‌های استان از ساعت ۸.۵ تا ۱۳.۵ ظهر دایر باشند.

برچسب‌ها کرونا استان اردبیل بانک ملی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا استان اردبیل بانک ملی ایران کرونا استان اردبیل بانک ملی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندار و اعضای تشکل‌های گردشگری شهرستان سرعین اظهار کرد: همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان اردبیل لازم و ضروری است.

وی خواستار فعال بودن تشکل‌های حوزه گردشگری در راستای معرفی ظرفیت‌ها و اقدامات تبلیغی شد و گفت: بدون معرفی ظرفیت‌ها نمی‌توانیم انتظار افزایش گردشگران ورودی به استان را داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به برخی از مشکلات حوزه گردشگری مانند فعالیت غیرقانونی جارچی‌ها در ورودی شهرها، فعالیت بدون پروانه تأسیسات گردشگری و تغییر کاربری برخی از تأسیسات اشاره کرد و ادامه داد: برای این موارد پیگیری‌های لازم در جلسه‌های متعدد در سطح استانی و ملی انجام می‌شود و انتظار داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به نتیجه مطلوب دست یابیم.

محمدی ادیب با اشاره به مشکل تخصیص تسهیلات حمایتی برای تأسیسات گردشگری استان از سوی بانک‌ها، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل به صورت مستقیم در حال رایزنی با بانک‌ها و پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه مدیریت عالی استان توجه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد، تصریح کرد: با پیگیری کوچک‌ترین موارد در این حوزه به منظور تسهیل شرایط برای سرمایه‌گذاران و فعالان، حمایت همه جانبه‌ای از صنعت گردشگری انجام می‌شود.

کد خبر 6091048

دیگر خبرها

  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد