Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا رضایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث یک ماه گذشته بیان کرد: طی این مدت نیروهای هلال احمر به ۸۱ مورد حادثه امدادرسانی کرده‌اند.

وی افزود: ۶۲ مورد از خدمات امدادی در حوادث جاده‌ای، ۱۱ مورد در حوادث شهری، هفت مورد در حوادث کوهستان و یک مورد در حوادث سیل و آبگرفتگی ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با بیان اینکه بیشترین حوادث به ترتیب با ۱۳ مورد حادثه مربوط به قاین بوده است، گفت: همچنین شهرستان‌های نهبندان با ۱۲ مورد حادثه و بیرجند با ۱۱ مورد بیشترین حوادث را داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در مأموریت‌های ماه گذشته به ۱۸۷ حادثه دیده امدادرسانی شده است، افزود: ۱۵۶ نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، ۲۰ نفر در حوادث شهری و ۱۱ نفر در حوادث کوهستان خدمات گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه ۲۹۰ نیروی هلال احمر در قالب ۱۲۰ تیم عملیاتی به این حوادث امدادرسانی داشته‌اند، افزود: همچنین ۱۲۰ خودرو امدادی شامل ۷۴ دستگاه آمبولانس و ۴۶ خودروی نجات در این حوادث به کارگیری شده است.

بنا به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی طی ماه گذشته چهار سورتی پرواز برای نجات یک حادثه دیده در ارتفاعات میغان طبس انجام شده است.

رضایی اظهار کرد: همچنین در یک ماه گذشته ۱۵ مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای هلال احمر انجام شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به گستردگی شیوع کرونا، از شهروندان خواستاریم از مسافرت‌های غیر ضروری پرهیز کنند، گفت: از رانندگان خواستاریم در صورت سفرهای ضروری، ضمن رعایت کامل نکات راهنمایی و رانندگی، در مسیرها با سرعت مطمئنه حرکت کرده و مراقبت لازم را داشته باشند.

رضایی اظهار کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته یا به نزدیک ترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

کد خبر 5077503

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا رضایی هلال احمر خراسان جنوبی امداد رسانی ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا بارش باران بسیج شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج بارش برف مورد حادثه ماه گذشته هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد

حمید محبوبی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: امروز در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید دریافت شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات برده‌رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه ۳ مصدوم داشت که مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر