Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@22:46:55 GMT

نظارت بر بازار بروجرد تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۹۱۵۸

نظارت بر بازار بروجرد تشدید می‌شود

حمید آزادبخت روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تشکیل این قرارگاه به دنبال فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی‌ها و کمک بسیج در این راستا با حضور دستگاه‌های اجرایی و نظارتی انجام شده است.

وی تصریح کرد: نیروی مردمی بسیج در هر زمانی که نیاز بوده در میدان حاضر شده و به یاری دستگاه‌ها و نهادها آمده است و در روزهای مبارزه با ویروس کرونا نیز از این ظرفیت عظیم مردمی استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: روزانه با حضور ۳۰تن از بسیجیان قیمت‌ها در بازار به صورت دقیق رصد خواهد شد و مشکلات و کمبودها به مسوولان مربوطه اطلاع رسانی می شود تا تعادل و آرامش بر بازار حاکم گردد و قیمت ها متعادل شود.

آزادبخت ضمن تشکر از حضور بسیج  و زحمات فرمانده سپاه بروجرد برای کمک به کنترل قیمت ها گفت: با همدلی نیروهای بسیجی قیمت‌های مصوب ستاد تنظیم بازار اجرایی می‌شود.

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی و مبارزه با ویروس کرونا بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و کمک می باشیم و به طور یقین حضور بسیج باعث تقویت نظارت و بازرسی  بر روند تعطیلی و نظارت بر بازار میشود

آزادبخت ادامه داد: در راستای اعمال محدودیتها و تعطیلی ۲هفته ای بازار و واحدهای صنفی  هم زمان با سراسر کشور طرح از اول آذر ماه در بروجرد آغاز  شده و کسبه به بهترین شکل تاکنون همکاری نموده اند.

 وی یادآور شد: بنا به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا با توجه به وضعیت قرمز بروجرد تنها گروه ََََشغلی یک میتوانند فعالیت نمایند.

آزادبخت بیان کرد: ضمن تشکر از همه صنوف که داوطلبانه اقدام به تعطیلی کسب خود می نمایند ، با خاطیان بشدت برخورد می شود.

برچسب‌ها کرونا بروجرد وزارت صنعت معدن و تجارت لرستان سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بروجرد وزارت صنعت معدن و تجارت لرستان سازمان بسیج مستضعفان کرونا بروجرد وزارت صنعت معدن و تجارت لرستان سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۱ میلیون تومان                        - ۵۰۰ هزار تومان 

نیم سکه بهار آزادی ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان          + ۲۰۰ هزار تومان

ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان           + ۱۰۰ هزار تومان 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان     - ۵۰ هزار تومان

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ ماه کار کنید نیسان آبی بخرید‍
  • بدون در نظر گرفتن شاخص‌هایی دقیق انتخاب نامزد اصلح غیرممکن است
  • برپایی میز خدمت دادگستری در کرمانشاه
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • مشارکت بسیج در واکسیانسیون دام
  • اعتراف دیرهنگام یک نماینده مجلس: برخی نمایندگان نه یکی بلکه چندتا شاسی‌بلند گرفته‌اند
  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران