Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: طرح امداد و نجات زمستانی هلال احمر قم از 15 آذر ماه اجرا می شود .

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، هادی سلیمی با بیان این مطلب گفت: طرح زمستانی امداد و نجات جمعیت هلال احمر از 15 آذر ماه آغاز و تا 15 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تمام پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر نیز در این ایام آماده و مجهز به تجهیزات و لوازم امدادی شده اند، اظهار کرد: 8 پایگاه ثابت و موقت نیز در بخش های کهک، جعفریه، سلفچگان، دستجرد و همچنین گرمسار و قم - تهران فعال خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم ، در طرح زمستانی هلال احمر از ظرفیت تیم‌های واکنش سریع نیز استفاده خواهد شد.

سلیمی تصریح کرد: علاوه بر امدادرسانی به خودرو‌ها و آسیب دیدگان، در قالب این طرح خدمات دیگری از جمله توزیع بسته غذایی، اسکان اضطراری مسافران و امدادرسانی به در راه ماندگان ارائه می شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به بارش برف و باران در فصل زمستان، رانندگان نیز باید نکات ایمنی را در جاده‌ها رعایت کنند و مجهز به زنجیر چرخ، لباس گرم و مواد غذایی باشند خاطر نشان کرد: ندای امداد 112 هلال احمر به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به مردم در حوادث است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فعال هلال احمری در هوراند، رکورد تکنیک‌های رزمی کیسه بوکس را شکست

ایسنا/آذربایجان شرقی میثم رشتبر، داوطلب جوان و فعال جمعیت هلال احمر شهرستان هوراند، با عزمی راسخ و روحیه‌ای ایثارگرانه، رکورد تکنیک‌های رزمی روی کیسه بوکس را به نام خود به ثبت رساند.

 این حرکت که در طی ۴۸ ساعت و بدون وقفه انجام شد. رشتبر این اقدام را در دو بخش ۲۴ ساعته به انجام رساند. در بخش اول، وی با نثار احترام به شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار رشید ایران و دیگر شهدای والامقام، پرچم صلح و انسانیت را برافراشت. در بخش دوم نیز، این داوطلب هلال احمر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هوراند، بار دیگر بر تعهد خود به آرمان‌های والای بشردوستی تاکید کرد.

 این رقابت برای اولین بار در سطح جهان و با نظارت دقیق کمیته ثبت رکورد فدراسیون و سازمان‌های بین‌المللی ایمارو و تافیسا برگزار شد.

این اقدام ارزشمند میثم رشتبر می‌تواند الهام‌بخش نسل جوان و بخصوص جوانان هوراند باشد.

 جمعیت هلال احمر به عنوان فرشته‌های نجات، همواره در خط مقدم یاری رساندن به بشریت در سختی‌ها و بلایا حضور داشته‌اند. داوطلبان این جمعیت با از خودگذشتگی و ایثار، جان خود را وقف نجات جان انسان‌ها و التیام دردهای بشریت کرده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، شکستن رکورد توسط میثم رشتبر، بار دیگر بر این مهم تاکید می‌کند که هلال احمر فراتر از یک سازمان امدادی است. این جمعیت، نمادی از صلح، انسانیت و امید است و داوطلبان آن الگویی بی‌بدیل برای نسل‌های آینده به شمار می‌روند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • یک فعال هلال احمری در هوراند، رکورد تکنیک‌های رزمی کیسه بوکس را شکست
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر