Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از شهرداری درخواست کرد تا امکان استفاده شبانه روزی از گرمخانه‌های پایتخت را به عنوان قاعده‌ای کلی اجرائی کند.

به گزارش ایلنا، احمد مسجدجامعی در جریان دویست و پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود گفت: براساس آمارهای شهرداری تهران سال گذشته ۴۵۰ هزار نفر شب از گرمخانه‌های پایتخت استفاده کردند؛ درحالی که تعداد تخت‌ها در سال گذشته ۱۸۰۰ عدد بوده که از این میان ۴۰۰ تخت متعلق به بانوان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با بیان اینکه ابتکار راه اندازی گرمخانه‌ها به دستور خاتمی در جلسه هیات دولت برمی‌گردد گفت: شنیده شده بود عده‌ای از کارتن خوابها در خیابان به علت سرما جان باختند و به همین دلیل به وزیر کشور آن دوره دستور دادند که گرمخانه ایجاد کنند. 

مسجدجامعی ادامه داد: سال گذشته در یک روز که بارندگی شدیدی بود به تعدادی از گرمخانه‌ها مراجعه و متوجه شدم که به دلیل پایان زمان اقامت از افراد کارتن خواب درخواست شده بود که از گرمخانه‌ها خارج شوند و این افراد خیس شده بودند و این موضوع باید امسال حل شود. 

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: امسال با توجه به شرایط موجود باید توجه به این مساله بیشتر شود و امکان استفاده شبانه روزی از گرمخانه ها وجود داشته باشد تا این افراد بتوانند در ساعات روز هم از گرمخانه‌ها استفاده کنند. 

او با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال حدود ۷۰۰ هزار نفر از خدمات گرمخانه‌ای استفاده کنند، ادامه داد: باید این برخورد‌های کریمانه با این افراد در راستای حفظ‌ شان انسانی بیشتر مورد توجه قرار گیرد و رفتار درست و انسانی را با کسانی که از این مجموعه‌ها استفاده می‌کنند داشته باشیم.

لینک کوتاه: asriran.com/003AzG

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گرمخانه گرمخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی استان گفت: در شبانه روز گذشته بیرجند با بارش 19 میلیمتری بیشترین بارش استان را تا این لحظه و براساس آخرین آمار دریافتی ثبت کرده است.

خانم زارعی افزود:دراین مدت خوسف 5 میلیمتر، طبس 4، بشرویه 3، سربیشه 2ريال دهسلم نهبندان و خضری دشت بیاض یک ، دیهوک 6، معدن پرورده 2، سرند طبس12، پیروک3، خرو11، پیکوه 6، رباط خان طبس 10، اسفندیار 6، عباس آباد میم 3 ، فتح آباد خضری 5، روستای درمیان 10، کلاته گاویج 5، درخش 6 و گزیک 1 میلیمتر، حاجی آباد زیرکون 5 ، آبیز 11، معصوم آباد 5 و مغیلان 2، ارسک 3 ، رقه 2، مود 9، اسفزار 16، حجت آباد 12 ، مختاران 10، میغان 2  و اسدیه درمیان کمتر از یک میلیمتر باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی امروز به صورت خفیف تر و  تا فردا در استان فعالیت دارد گفت:  براساس خروجی مدلهای پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت توده هاوای ناپایدار جوی تا فردا، گاهی وزش تند باد، رگبار و رعد و برق در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و در ارتفاعات تشکیل مه قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی افزود: با توجه به ماهیت رگباری بارشها و عدم نفوذپذیری خاک، وقوع رواناب ، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها دور از انتظار نخواهد بود. 

وی گفت: شدت فعالیت امروز در نهبندان، خوسف، جنوب بیرجند، سربیشه و پاره ای از نقاط طبس، سرایان، قاین ، فردوس و حاجی آباد و دیهوک پیش بینی می شود و هشدار سطح نارنجی که روز گذشته صادر شده همچنان تا فردا به قوت خود باقیست.

در شبانه روز گذشته سربیشه با حداقل دمای 6 درجه سلسیوس خنک ترین و بندان با حداکثر دمای  29درجه سلسیوس بالای صفر گرمترین نقاط استان بودند.

تغییرات دمای مرکز استان هم دراین مدت بین 19 و 7 درجه سلسیوس ثبت شد. 

دیگر خبرها

  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران