Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و فرمانده پایگاه مقاومت 57 فجر جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی هفته بسیج را تبریك گفته و تاکید نمود: هفته بسیج، فرصت مناسبی برای زنده نگه داشتن تفکر فداکاری، ایثار و خدمت صادقانه است.

به گزارش خبرنگار ما از تبریز؛ مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و فرمانده پایگاه مقاومت 57 فجر جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی هفته بسیج را به همه بسیجیان به ویژه یادگاران سنگرسازان بی سنگر و جهادگران بسیجی تبریك گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل پیام رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به شرح زیرمی باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

« بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و حدیث عشق می‌دهد» (امام خمینی رحمت الله علیه)

هفته بسیج فرصتی است تا ضمن گرامیداشت یاد وخاطره حماسه آفرینان بسیجی و تكریم شهدای گرانقدر انقلاب با آرمانها و ارزشهای بنیان گذار نهاد مردمی بسیج تجدید میثاق نماییم.

شجره طیبه بسیج، با عنایت الهی، امروز به مجموعه ای عظیم تبدیل گردیده و بسیجیان، پس از حماسه ها و دلاوری های تاریخ ساز در طول هشت سال دفاع مقدس در شرایط فعلی نیز با توكل به نیروی لایزال الهی و پایمردی و جانفشانی، درعرصه های مختلف علمی، اقتصادی، محرومیت زدایی ، مبارزه با ویروس منحوس كرونا ، کنترل و کاهش قیمت‌ها و همچنین دفاع از ارزش های والای انقلاب پیشتاز و پیشگام هستند كه ان شاءالله بركات آن روز به روز بیش تر نمایان و به رشد و توسعه هرچه افزون تر كشور عزیزمان كمك خواهد كرد.

امروز جامعه ما، بیش از هر زمان دیگری نیازمند روحیه فداکاری، دیگرخواهی و بازگشت به باورهای الهی و انسانی نهفته در تفکر بسیجی است و هفته بسیج، فرصتی مناسب برای زنده نگه داشتن تفکر فداکاری و ایثار و خدمت صادقانه است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای معظم انقلاب اسلامی و ارج نهادن به مقام جانبازان وآزادگان سرافراز، هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان دریا دل به ویژه بسیجیان جهادگر و سنگرساز بی سنگر تبریك و تهنیت عرض نموده، امید است با همان تفكر بسیجی و روحیه انقلابی و در سایه تعامل و هم افزایی در جهت توسعه بخش کشاورزی تلاش مضاعفی داشته باشیم و فصل ماندگار دیگری از همان روحیه و گذشت و شكیبابی و یكپارچگی دوران دفاع مقدس برای سرافرازی ایران اسلامی را احیا نماییم.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛  دستیار پیشرفت بنیاد تعاون بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، در این نمایشگاه یک روزه که در حاشیه همایش فرماندهان، مسئولان بسیج سازندگی و بسیج مساجد و محلات و طرح فدک جامعه زنان بسیج نواحی مقاومت استان گفت: در این رویداد بخشی از دستاورد‌ها وظرفیت‌های کارآفرینی، اشتغال و صنایع دستی اعضای بنیاد تعاون بسیج در سطح نواحی مقاومت بسیج استان  به نمایش گذاشته شد.

عباس کاوه افزود: این نمایشگاه همسو با تحقق شعار سال ۱۴۰۳ در قالب  ۱۵ غرفه برپا شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • گرامیداشت روز معلم
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی