Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@00:01:34 GMT

مشکل کدورت و کسری آب در بابل نداریم

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۰۳۲۱

مشکل کدورت و کسری آب در بابل نداریم

مجید عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به مشکل کمبود و یا آلودگی آب در شهرهای گروه الف و بابل گفت: در حال حاضر در شهر بابل مشکلی وجود ندارد این درحالی که هزار و ۱۲۰ لیتر از آب مورد نیاز این منطقه از چاه‌ها تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین ۵۰۰ لیتر در ثانیه از آب آشامیدنی بابل از سد لفور تأمین می‌شود و با توجه به ایجاد کدورت آب در سد لفور طی ماه گذشته سبب شده تا این ۵۰۰ لیتر را از دست دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تصفیه خانه اضطراری نسبت به تأمین ۵۰۰ لیتر آب از سد لفور اقدام می‌کنیم و به دلیل آنکه هنوز تصفیه خانه اصلی که توسط آب منطقه‌ای در دست ساخت است، تکمیل نشده، در زمان کدورت و خروج تصفیه خانه اضطراری نتوانیم از آب سد بهره گیری کنیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران یادآور شد: به دلیل خروج تصفیه خانه اضطراری با کمک آب منطقه‌ای تلاش کردیم از بالای سد آبگیری کنیم و بتوانیم آن را انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه سد لفور مختص تأمین آب کشاورزی است، افزود: برای حل مشکل تأمین آب از بالای سد آبگیری کردیم و در حال حاضر کدورت وجود ندارد و طی یک ماه آینده یک فاز تصفیه خانه تکمیل می‌شود.

وی تاکید کرد در حال حاضر مشکلی از نظر کدورت و یا تأمین آب در شهرهای گروه الف نداریم.

کد خبر 5077596

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید عبداللهی آب و فاضلاب شهری آبرسانی ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا بارش باران بسیج شهرکرد بارش برف ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج تصفیه خانه سد لفور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: از ابتدای امسال با اتمام بهره برداری آزمایشی از این تصفیه خانه آب ، بهره برداری عملیاتی از آن شروع شده است. 
 
او افزود: ظرفیت کلی این تصفیه خانه ۲۱ هزار متر مکعب در شبانه روز است که در حال حاضر امکان تصفیه ۱۴ هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه روز فراهم شده است. 
 
مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه توسعه شبکه و ساخت تصفیه خانه شهر میبد و بهره برداری از آن بر عهده شرکت پترو فرایند کرخه به عنوان سرمایه گذار خصوصی است، ادامه داد: با بازچرخانی پساب تصفیه شده و استفاده آن در بخش‌هایی از قبیل صنعت می‌توان میزان برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی را کاهش داد. 
 
شایان ذکر است در شهر میبد بیش از ۲۵۰ کیلومتر شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب اجرا و بیش از هشت هزار انشعاب فاضلاب نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • اجرا خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • اجرای خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل