Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:45:30 GMT

بارندگی ۲ جاده را در خوزستان بست

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۰۵۷۶

بارندگی ۲ جاده را در خوزستان بست

سرهنگ رضا دولتشاهی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از دیروز بارش شدید باران در محورهای خوزستان باعث بسته شدن ۲ مسیر روستاهای رویره هفتکل و نفت سفید مسجدسلیمان در خوزستان شده است و تاکنون این ۲ مسیر مسدود هستند.

وی گفت: شدت بارش باران دیروز در غرب استان بوده و در حال حاضرسامانه بارندگی به سمت شرق در حال حرکت است به همین دلیل از مسافران و رانندگان تقاضا دارم که نهایت دقت را در هنگام رانندگی در مسیرهای این مناطق داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: در حال حاضر شدت بارش باران در ایذه و دهدز است و برای پیشگیری از بروز حادثه در هنگام تردد در جاده های این مناطق نکات ایمنی را رعایت نمود.

وی با بیان اینکه حادثه رانندگی از دیروز تاکنون با توجه به لغزندگی جاده ها رخ نداده است گفت: با توجه به محدودیت های اعلام شده در خصوص کرونا و با توجه به بارش باران از مردم تقاضا داریم که از ترددهای غیرضروری در جاده ها خودداری کنند و در صورت رانندگی در این شرایط نکات ایمنی و راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

برچسب‌ها اختصاصی ایرنا بارش باران خوزستان پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اختصاصی ایرنا بارش باران خوزستان پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان اختصاصی ایرنا بارش باران خوزستان پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان اخبار کنکور بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد

مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان در اطلاعیه‌ای میزان پیش‌بینی بارندگی در نقاط مختلف استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، بنا به اعلام مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان و با توجه به پیش‌بینی تجمیعی هواشناسی، میزان بارش باران تا ۲۴ ساعت آینده در محور باغین – بردسیر و باغین – جوپار ۱۵ میلی متر، محور باغین – رفسنجان ۱۶ میلی متر خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است: میزان بارش باران در محور کرمان – کوهپایه ۱۰ میلی متر، محور زرند - حتکن ۱۲ میلی متر، محور زرند – کوهبنان (دشتخاک) ۱۲ میلی متر و محور زرند – راور (عیسی آباد) ۱۱ میلی متر است.

هم‌چنین طی ۲۴ ساعت آینده محور گلباف – حرمک - کشیت ۱۲ میلی متر، محور سیرچ - اندوهجرد ۱۰ میلی متر، محور سیرچ - شهداد ۱۰ میلی متر، محور راین - جیرفت ۱۰ میلی متر بارندگی خواهند داشت.

کد خبر 747900

دیگر خبرها

  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • بارش ۲ برابری در کرمان و سیلابی شدن شرق استان بدون تلفات
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • تداوم جریان سیل در استان یزد