Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دهدز از توابع ایذه یکشنبه دوم آبان گفت: در جاده اصلی ایذه به سمت دهدز و استان چهارمحال و بختیاری پنح‌نقطه اصلی ریزشی وجود دارد که از صبح شنبه علاوه بر این پنح‌نقطه، در ۲ محل دیگر نیز شاهد ریزش سنگ به درون جاده بودیم. از صبح روز شنبه تاکنون این هفت نقطه ۳۵ بار دچار ریزش کوه شد که ماموران راهداری مسیر را پاکسازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمدالله کیانی افزود: به دلیل اهمیت این جاده که خروجی خوزستان به سمت استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان است، تمرکز خود را روی آن گذاشته‌ایم و تیم‌های این اداره در چند نقطه جاده مستقر شده تا در صورت ریزش احتمالی، نسبت به رفع آن و جلوگیری از بسته شدن این مسیر اقدام کنند. با توجه به محدودیت‌ کرونا شاهد کاهش تردد خودروها در این مسیر هستیم، با این حال به رانندگانی که قصد عبور از جاده ایذه به چهارمحال و بختیاری را دارند با توجه به کوهستانی بودن مسیر و بارش شدید باران به توصیه می‌کنیم تمام نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد حوادث رانندگی نباشیم.

کد خبر 566846 برچسب‌ها استان خوزستان سفر - جاده حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان سفر جاده حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: این منطقه با همکاری محیط بانان، جوامع محلی و گروه‌های کوهنوردی از زباله پاکسازی شد.
سعید یوسف پور افزود: هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت با شعارمشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین است.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد