Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون مجلس درباره اظهارات اخیر یکی از نمایندگان درباره ارز دولتی گرفتن به اسم فرهاد مجیدی می‌گوید: «من با امیرآبادی فراهانی صحبت کردم و درباره موضوع مطرح شده شخص فرهاد مجیدی مدنظر نیست، وقتی موضوعی در بحث مبارزه با فساد به ویژه در بحث فساد مطرح می‌شود این است نباید اجازه بدهیم با توجه به نفوذی که افراد در جایگاه‌های مختلف دارند بخواهند از رانت استفاده کنند یا امتیازی بگیرند به پاکی مجیدی ایمان داریم و هیچ نقطه تاریکی در پرونده دوران بازیگری و مربی‌گری وی دیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ماجرای پرونده ارزی فرهاد مجیدی چیست؟/ واکنش مجیدی به یک اتهام

برخی افراد سودجو از برندها و سرمایه‌های انسانی که در ورزش وجود دارد سوء استفاده می‌کنند امثال مجیدی هم باید مراقب باشند تا خودشان هزینه نشوند زیرا امکان دارد به شناسنامه‌ای که برای خود درست کرده‌اند آسیب وارد شود. پیشنهاد می‌کنم او موضوع را دنبال نکند زیرا قطعا نماینده مجلس بدون سند حرف نمی‌زند.»

ادامه حرف‌های رئیس فراکسیون مجلس را بخوانید: «قطعا خود مجیدی در این موضوع نبوده من خودم اسناد را رؤیت کرده‌ام و افرادی از نام وی سوء استفاده کرده‌اند.مجیدی هیچ کمبود و نیازی برای وارد شدن به این فضا ندارد اما یک شرکت یا شرکت‌هایی از وی خواسته‌اند بازدیدهایی داشته باشد و مکاتباتی با یک وزارتخانه داشته باشد که سبب شده رد پای مجیدی در این پرونده دیده شود.»

منبع: فارس لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فرهاد مجیدی باشگاه استقلال ویلموتس فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان

.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، آیت اله ملک حسینی در جمع هیات رئیسه سپاه فتح استان ادامه داد: اینکه بگوییم کتاب خاطرات شهدا زیر چاپ می‌رود خوب است، اما باید سعی شود کتاب‌های صوتی نیز در این زمینه تولید شود.
فرمانده سپاه فتح هم با بیان اینکه آغاز برنامه ریزی اجلاسیه‌های شهدای استان از آذر ۱۴۰۱ بود گفت: این اجلاسیه‌ها ۳۲ کمیته دارد که می‌توان به اجلاسیه شهدای هلال احمر، کهگیلویه، باشت، گچساران، بهمئی، دانش آموزی و دانشجویی اشاره کرد.
سردار خرم دل افزود: قرار است امسال ۲۰ اجلاسیه برگزار شود که از این تعداد ۱۲ مورد در مرکز استان است.

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • عکس| وقتی ایست بازرسی بسیج جلوی نماینده مجلس را می‌گیرد
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • عکس| تصویری جالب از گریم فرهاد آئیش در نقش گالیله
  • نقش ۴۵ نماینده باقیمانده بر عملکرد مجلس
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد