Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته اطلاع رسانی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، در اطلاعیه شماره ۲ قرارگاه، از ارزیابی مثبت از مرحله آغازین طرح جدید محدودیت ها، خبر داد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، کمیته اطلاع رسانی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، در اطلاعیه شماره ۲ قرارگاه، از ارزیابی مثبت از مرحله آغازین طرح جدید محدودیت ها، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اکنون که کمتر از ۳۶ ساعت از اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها برای مبارزه با کرونا می‌گذرد، و پس از بررسی گزارش‌های ارزیابی ۳۱ استاندار کشور از وضعیت اجرای طرح و همچنین مرور گزارش‌های میدانی و عملیاتی ۴۵۰ فرماندار و رؤسای شبکه‌های بهداشت و درمان در شهرستان‌های مختلف کشور و وضعیت تخصصی ارائه شده از سوی دستگاه‌های عضو در بازدید فرمانده قرارگاه از مرکز کنترل قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند؛ روند اجرای طرح جدید محدودیت‌ها با موفقیت آغاز شده و حرکت در جهت تحقق اهدافِ مورد نظر از اجرای محدودیت ها، شکل گرفته که مستوجب تقدیر و سپاسگزاری فراوان از عموم مردم شریف در اقصی نقاط میهن پهناور اسلامی از جمله صاحبان مشاغل است.
همچنین لازم است از مشارکت موثر همه دستگاه‌های عضو قرارگاه از نیرو‌های انتظامی، نظامی و قضایی گرفته تا کادر درمانی، دستگاه‌های امدادی و اجتماعی همچنین سازمان‌های مردم نهاد و بعلاوه اصحاب رسانه علی الخصوص رسانه ملی که از ساعت صفر بامداد روز شنبه با حضور مستقیم در میدان، موجبات آغاز موفق اجرای این طرح جدید را فراهم آورده اند سپاسگزاری و تقدیر به عمل آید.
بی‌تردید اشکالات و نقاط ضعف موردی موجود در اجرای طرح، در گزارش‌های نظارتی به عمل آمده به دقت شناسایی شده و پس از بررسی کارشناسی، فوراً در خصوص آن، اتخاذ تدبیر و تصمیم به عمل خواهد آمد و در روز‌های آتی شاهد رفع این مشکلات خواهیم بود.
قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنین مصرانه از عموم مردم شریف و عزیز ایران درخواست می‌نماید، کماکان با اجرای دقیق توصیه‌های بهداشتی و مشخصاً رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استمرار اجرای محدودیت‌های ابلاغ شده از جمله اجتناب از سفر به دیگر مناطق کشور، زمینه طرد و نفی هر چه سریعتر ویروس منحوس کرونا را از سرزمین ایران فراهم آورند/ به حول و قوه الهی، ان شاا... بیشتر بخوانید:  وزیر کشور: مردم همراهی خوبی در اجرای طرح هوشمند محدودسازی داشته‌اند

 

انتهای پیام/  برچسب ها: قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا محدودیت ها اجرای طرح طرح جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در جلسه عفاف و حجاب این شهرستان با بیان اینکه جامعه سالم درگرو حجاب و عفاف است، گفت: نهاد‌ها ودستگاههای اجرایی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید برنامه‌های جامع و عملی داشته باشند.

حسن عباسی افزود: اجرای دستورالعمل های ابلاغی مرتبط بر رعایت حجاب و اصل امر به معروف و نهی از منکر در سطح اداره ها ضروری و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد هم در این نشست حجاب و عفاف را زیربنای تحکیم بنیان خانواده و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن دانست.

حجت الاسلام آقا محمدی، با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف ویژه شرعی هر انسان مسلمانی است،افزود: توجه به امر پوشش و رعایت حجاب برای زنان و مردان توصیه اکید قرآن کریم به بندگان است.

آشنایی خانواده‌ها با سبک زندگی ایرانی اسلامی و انتقال آن به نسل جوان، بسترسازی برای حفظ اصالت و ارزشهای دینی، برگزاری کارگاههای آموزشی و استفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی برای فرهنگ‌سازی و تبیین ابعاد و ثمرات حجاب و عفاف در جامعه، از دیگر موضوعهای مطرح شده در این نشست بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری