Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی ناجا از اجرای طرح ۴۸ ساعته مبارزه با سرقت وسایل نقلیه در ۲۳ استان کشور خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد قنبری با اشاره به هدفگذاری پلیس آگاهی ناجا برای تشدید مبارزه با سرقت وسایل نقلیه اظهارکرد: این طرح با هدف شناسایی و دستگیری سارقان حرفه‌ای و ارتقای ضریب احساس امنیت اجتماعی در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از مجموع ۹۱۴ فقره کشف سرقت‌های وسایل نقلیه، ۵۶۷ فقره مربوط به سرقت لوازم، قطعات و محتویات خودرو، ۲۰۱ فقره سرقت خودرو و ۱۴۶ فقره مربوط به سرقت موتورسیکلت بوده است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: در طول مدت اجرای طرح، ۱۱۳ دستگاه خودرو که دارای دستور قضایی و کیفری بوده اند نیز توقیف و تحویل مراجع قضائی شده اند.

وی اضافه کرد: انجام اقدامات مقابله‌ای در برخورد با سارقان خودرو و خریداران اموال مسروقه با استفاده از تمام توان و امکانات موجود و مشارکت سایر رده‌های تخصصی در سراسر کشور در دستور کار پلیس آگاهی ناجا است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس قنبری در پایان با بیان اینکه سرقت وسایل نقلیه به دلیل برخی ویژگی‌ها نسبت به دیگر سرقت ها، همواره در کانون توجه سارقان است، خاطرنشان کرد: پایین بودن ضرایب ایمنی برخی وسایل نقلیه در مقابل سرقت، کمبود پارکینگ در سطح شهرها، کم توجهی مالباختگان در حفظ و نگهداری صحیح و عدم رعایت موارد ایمنی هنگام ترک خودرو را می‌توان از جمله عوامل گرایش سارقان به سرقت نام برد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرقت وسایل نقیله پلیس آگاهی سارق سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز

سرهنگ حسین زلقی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۳۳ این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس ۷ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی ۲ عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شهر اهواز، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۶ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی در خاتمه گفت: متهمان پس تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان