Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در حال حاضر تولید محتوای بصری یکی از پر مخاطب‌ترین حوزه‌های کاری محسوب می‌شود. در سال‌های گذشته از فتوشاپ تنها برای عکس‌های آتلیه‌ای استفاده می‌شد اما امروزه با توجه به کاربردهای این نرم‌افزار هر فردی که در شبکه‌های مجازی فعالیت می‌کند یا مسئولیت تولید محتوا، گرافیک و حتی طراحی سایت را بر عهده دارد باید به این نرم‌افزار مسلط باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی هزینه کلاس‌های حضوری آموزش فتوشاپ و نرم‌افزارهای گرافیکی بالاست و با توجه به شیوع کرونا اکثر موسسات، آموزش حضوری خود را متوقف کرده‌اند. پس در این شرایط چه کار کنیم؟ بهترین پیشنهاد ما به شما، استفاده از پکیج آموزشی آموزش فتوشاپ جی اف ایکس دانلود است. این وبسایت چه آموزش‌های دیگری را ارائه می‌دهد را در ادامه برای شما بازگو خواهیم کرد.

آموزش فتوشاپ از مبتدی تا پیشرفته

یکی از خدمات جی اف ایکس دانلود ارائه پکیج آموزشی فتوشاپ است. اما همانطور که می‌دانید میزان نیاز تسلط افراد برای این آموزش متفاوت است. به همین منظور هر نوع آموزشی با توجه به نیاز هنرجویان در این وبسایت وجود دارد. اگر شما هیچ پیش‌زمینه‌ای در این زمینه ندارید، نگران نباشید. آموزش مقدماتی را شروع کرده و با توجه به حوزه کاری خود آن را ادامه دهید. آموزش‌های جی اف ایکس دانلود با توجه به ۱۰ سال سابقه کاری این مجموعه برای شما مفید خواهد بود.

آموزش پریمیر در جی اف ایکس دانلود

حتماً می‌دانید کار با نرم افزار پریمیر چه مشکلاتی را حل کرده است. پریمیر یک برنامه ویرایش فیلم است که سرعت بالای آن در تدوین، امکان بریدن قسمت‌های زائد از فیلم، امکان قرار دادن لوگو و واترمارک، امکان ویرایش فیلم‌های سه بعدی و سازگاری‌اش با سایر برنامه‌های شرکت ادوبی آن را به یک نرم افزار منحصر به فرد تبدیل کرده است.

با کمی جستجو در وبسایت‌های آموزشی هزینه کلاس‌های آموزش فتوشاپ و پریمیر احتمالاً شما را شگفت زده می‌کند. اما با استفاده از پکیج‌های ماهانه جی اف ایکس دانلود می‌توانید از بهترین آموزش‌ها بهره‌مند شده و فیلم‌ها و عکس‌های مد نظرتان را ویرایش کنید. بسته آموزش پریمیر نیز مانند آموزش فتوشاپ در سطوح مختلف دسته‌بندی و آماده ارائه به مخاطبان هستند.

آموزش افتر افکت، آموزشی جذاب و کاربردی

افتر افکت یکی از معتبرترین نرم‌افزارهای motion graphic محسوب می‌شود که در پروژه‌های سینمایی نیز از آن استفاده می‌شود. این نرم افزار هم از مجموعه تولیدات ادوبی است. با استفاده از نرم افزار افتر افکت می‌توانیم حرکت‌های گرافیکی و پویا بسازیم. به همین دلیل آموزش افتر افکت نه تنها برای فیلم‌سازی که حتی برای تولید محتوا در شبکه‌های مجازی نیز ضروری محسوب می‌شود. جی اف ایکس دانلود آموزش افتر افکت فارسی را نیز علاوه بر آموزش فتوشاپ و پریمیر در پکیج آموزشی خود قرار داده است.

مزایای استفاده از آموزش‌های جی اف ایکس دانلود

سابقه ۱۰ ساله این وبسایت تضمین کننده کیفیت محتواهای آموزشی آن است. نه تنها آموزش فتوشاپ، پریمیر و افتر افکت که بیش از ۶۰۰۰ مطلب آموزشی توسط تیم جی اف ایکس دانلود آماده شده است.

هزینه پایین اشتراک در این مجموعه نسبت به سایر مجموعه‌ها نیز حائز اهمیت است. شما یا پرداخت اشتراک ماهانه می‌توانید از تمام پکیج‌های آموزشی گرافیکی در این مجموعه استفاده کنید. همچنین برای آسایش خیال شما آموزش پریمیر فارسی و سایر برنامه‌ها به زبان فارسی نیز در این مجموعه قرار گرفته است.

نقش محتوای تصویری در دنیای امروز

با پیشرفت تکنولوژی اهمیت تهیه و تولید محتوای تصویری بیشتر شده است. در حال حاضر سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ افراد حرفه‌ای در زمینه تولید محتوا را جذب می‌کنند. با آموزش فتوشاپ، پریمیر و افتر افکت می‌توان به یک طراح گرافیک و ادیتور حرفه‌ای، کارشناس شبکه اجتماعی متخصص و در واقع به یک تولیدکننده محتوا تبدیل شد و در میان رقیبان، فعالیت حرفه‌ای‌تری داشت. پس در این شرایط قرنطینه کرونا که زمان بیشتری را در خانه سپری می‌کنید به وبسایت https://www.gfxdownload.ir مراجعه کرده و از فرصت به دست آمده برای حرفه‌ای شدن استفاده کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5077624

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه اجتماعی تولید محتوا کسب و کار کسب و کار تبلیغات ایران خودرو گروه خودروسازی سایپا ساختمان سازی لوازم خانگی صنعت خودروسازی واحدهای صنعتی گروه صنعتی ایران خودرو هوشمندسازی فولاد تعرفه واردات گمرک اپلیکیشن بیماران هموفیلی آموزش فتوشاپ تولید محتوا افتر افکت نرم افزار آموزش ها حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود

نماینده مردم هرمزگان در مجلس با اشاره به مشکلات استان در زمینه سرانه فضای آموزشی و کمبود معلم گفت: باید در رابطه با کمبود معلم و اعطای امکانات و تسهیلات به معلمان کار اساسی صورت گیرد و این مسائل نیز باید یک بار برای همیشه حل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در آیین زنگ معلم سپاس ضمن تقدیر از زحمات معلمان، خاطراتی از زندگی و منش شهید حسین الله پرست که دبستان دخترانه شاهد بندرعباس مزین به نام وی بود پرداخت و گفت: شهیدالله پرست با سن و سال بسیار کمی که داشت اما فرماندهی شجاع بود و فرماندهی گردانی از لشکر 41 ثارالله به فرماندهی سردارشهید سلیمانی را این جوان هرمزگانی برعهده داشت و دانش آموزان مدرسه ای که به نام این شهید عزیز مزین است راهروان راه پاکش هستند.

وی افزود: معلمان شغل شریفی دارند و به عشق تعلیم و تربیت دانش آموزان شبانه روز تلاش می کنند بنابراین تمام ارکان باید قدردان تلاش و زحمت معلمان باشند. 

مرادی با تاکید بر اینکه مسئولان استانی به ویژه استاندار توجه خاصی به حوزه آموزش دارند گفت: استاندار با اقدامات بسیار خوب در حوزه آموزشی سبب ارتقای زیرساخت‌ها شده و باید از فرصت حضور وی برای بهبود شرایط آموزشی استان بهره برد. 

وی با اشاره به جایگاه واقعی معلمان تصریح کرد: ما نباید معلم را صرفا برای انتخابات بخواهیم، حریت و شجاعت و دلسوزی معلمان را نباید صرفا برای مسئله انتخابات بخواهیم، ارزش معلم بالاست و اگر نماینده ای برای مجلس انتخاب کرد باید بداند آن شخص نماینده واقعی او در مجلس خواهد بود. 

نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: ما در طول زندگی و مسئولیت خود قدر و ارزش معلم را بدانیم، معلمان ما نباید سرگرم مشغله های مختلف شوند تا مسئله آموزش کم رنگ شود بر همین اساس تاکید دارم آموزش و پرورش استان نیازمند یک برنامه مدون برای تحول است. 

وی با اشاره به توسعه فضاهای آموزشی افزود: باید تلاش کرد مشکلات استان در این زمینه یکبار برای همیشه مرتفع شود، باید در رابطه با کمبود معلم و اعطای امکانات و تسهیلات به معلمان کار اساسی صورت گیرد و این مسائل نیز باید برای همیشه حل شود. 

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • تلاش معلم شهرکردی برای آموزش دانش آموزان منطقه عشایر نشین