Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، فدراسیون ژیمناستیک رزمایش کمک مومنانه به خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده ویروس کرونا را با هدف یاری به نیازمندان  برگزار کرد.

به گزارش ایسنا، این رزمایش با مشارکت سازمان بسیج ورزشکاران و با حضور مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون ژیمناستیک،  ازساعت ۱۱ یکشنبه (دوم آذر)  در خانه ژیمناستیک مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پویش حمید بنی تمیم به عنوان مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی، زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک، مهدی میرجلیلی  رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور و عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزرات ورزش وجوانان و نصرالله پریچهر مدیر کل اداره ورزش استان تهران حضور داشتند.

میرجلیلی  ضمن گرامی داشتن هفته بسیج در خصوص این مراسم گفت: یکی از رسالت های ورزش، مردمداری بوده که امروز با این حرکت باعث شد دل اقشار ضعیف شاد شود. این خوشحالی می تواند یک بار با کسب مدال ایجاد شود و یا برخی اوقات با کمک مومنانه.

او گفت: بسیج مدرسه عشق بوده و کلید حل مشکلات است. امروز شاهد همرایی و همدلی ورزش و ورزشکاران برای کمک به نیازمندان هستیم و از این بابت سپاسگزارم.

زهرا اینچه درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک در این مراسم گفت: ابتکار مقام معظم رهبری در راه اندازی پویش کمک مومنانه موجب شد تا برخی از سختی های ناشی از ویروس کرونا برای اقشار مختلف جامعه  آسان شود. 

اینچه درگاهی افزود: بسیج که یادگار امام (ره) است اکنون به مردمی ترین نیروی مقاومت  تبدیل شده، نیرویی که در تمام زمینه ها حضور دارد.

عبدالحمید احمدی درباره برگزاری این مراسم بیان کرد: خداراشکر که توفیق داریم در جمع دوستان باشیم، هفته بسیج را به بسیجیان تبریک می گویم و از حضار  بابت شرکت در این مراسم تشکر و قدردانی می کنم. جامعه ورزش در بحث های فرهنگی پیشگام بوده و هر زمان مردم نیاز به کمک داشتند جامعه ورزش آستین را بالا زده و سعی کرده در حد توان به نیازمندان کمک کند. رسم پهلوانی در ورزش که همواره حرف آن را میزنیم و به آن افتخار می کنیم همین کارها است. بعضی اوقات رفتن به میدان رقابت و مبارزه برای کسب مدال و گاهی اوقات یک کار خداپسندانه که باعث خوشحالی مردم می شود. خوشبختانه جامعه ورزش از این نظر هم کارنامه درخشانی دارد و هرگاه صحبت از دفاع و کمک به مردم بوده، ورزشکاران در میدان حاضر هستند. 

او افزود : بسیج یک تقکر  است و به معنی خدمت به مردم بوده و بسیجی بدون هیچ تشریفات و ظاهر سازی هر جا که کمک نیاز باشد در میدان حاضر می شود و کمک های زیادی را انجام می دهد . باید بگویم که اگر در هر عرصه ای از جمله وررش توفیقاتی کسب شده حتما این موفقیت ریشه در تفکر بسیجی دارد. زمانی که از بسیج صحبت می شود از تفکر و وفرهنگ صحبت می کنیم. بسیج صحبت ایثار و از خود گذشتگی است. اگر ما به دنبال پیشرفت و تعالی هستیم راه آن مشخص بوده و باید مسیر مشخصی را برویم. این حرکات خداپسندانه هم در همین راستا است و با توجه به اوج گیری کرونا ضمن اینکه باید تلاش کنیم تاحد امکان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم باید به آسیب دیدگان کرونا هم کمک کنیم و خوشحالیم که ورزش هم پای کار آمده است. فدراسیون کاراته و وشوو این کار را در این هفته ادامه خواهند داد و امیدواریم این کار تا پایان این ویروس منحوس ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ژيمناستيک بسیج ورزشکاران فدراسیون ژیمناستیک کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت

شرفی گفت: کمک های مردمی برای تامین معیشت خانوار‌های زیر پوشش و نیازمندان، خرید وسایل کمک توانبخشی، خرید جهیزیه، تامین وسایل ضروری زندگی، هزینه درمان و تجهیز مراکز بوده است.

وی استفاده از ظرفیت خیران و جلب مشارکت‌های مردمی را از اولویت‌های سازمان بهزیستی برشمرد و گفت: بهزیستی استان در راستای ارتقای سطح زندگی و بهبود معیشت مددجویان با روش‌های گوناگون نسبت به جذب مشارکت‌های مردمی اقدام کرده و هر سال به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت نیکوکاری جامعه برنامه‌ها، طرح‌ها و پویش‌های مختلف در زمان‌ها و مناسبت‌های گوناگون اجرا شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: ماه رمضان امسال نیز هفت پویش برگزار شد که از جمله پویش افطاری ساده در حضور ولی نعمتان، خانوار‌های دارای سه معلول، ضیافت خانه خدا، میز خدمت در مساجد و پویش افطاری ساده در مراکز بوده است.

وی گفت: ۳۷ مرکز مثبت زندگی در استان خراسان جنوبی وجود دارد که طرح پویش جلب مشارکت‌های مردمی در این مراکز برگزار شد و خیران از نزدیک با خدمات آن آشنا شدند.

شرفی تصریح کرد: مراکز مثبت زندگی همچون یک اداره کل بهزیستی کوچک است که در مناطق و محله‌های استان تشکیل شده و خانوار‌های زیر پوشش بهزیستی از این مراکز خدمت دریافت می‌کنند.

وی گفت: کمک‌ها با حفظ شأن و کرامت انسانی در سریع‌ترین زمان ممکن برای رفع مشکلات معیشتی، درمان، ازدواج و اشتغال افراد تحت پوشش از سوی این نهاد بین نیازمندان تحت پوشش توزیع می‌شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ادامه داد: سازمان بهزیستی براساس وظایف قانونی، شبکه وسیع از خدمات متنوع حمایتی، مراقبتی و توانمندسازی را به طیف گسترده‌ای از افراد دارای معلولیت، نیازمندان و فرزندان آنان همچنین اقشار آسیب‌پذیر استان ارایه می‌دهد، از همین رو انجام و استمرار این کار حمایت و همراهی مردم خیراندیش، متعهد و نیکوکار را می‌طلبد.

وی با اشاره به حدود ۲۰ هزار معلول در خراسان جنوبی گفت: ۱۰ درصد معلولان استان در مراکز شبانه روزی و ۹۰ درصد در خانواده نگهداری می‌شوند که معیشت، توانبخشی، درمان، اشتغال و مسکن از نیاز‌های اصلی معلولان است.

شرفی عنوان کرد: معیشت از مطالبات اصلی جامعه هدف بوده لذا با پیگیری‌های انجام شده، آمار پشت نوبتی دریافت مستمری صفر شده، اما زمینه برای توانمندشدن مددجویان نیز فراهم است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری