Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسجد جامع نظام مافی در آ‌ستانه فصل سرما و در راستای کمک‌رسانی به نیازمندان اقدام به راه‌اندازی چهار طرح همدلی مشتمل بر مواردی همچون تهیه سبد کالا و اعطای وام قرض‌الحسنه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، در آستانه فرا رسیدن فصل سرما، مسجد جامع نظام مافی در ادامه طرح های همدلی اهالی خود، اقدام به راه اندازی چهار پویش در قالب «همدلی28»، «همدلی 29»، «همدلی30» و «همدلی 31» کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش، در «همدلی ۲۸»، فروش ماسک و مواد ضدعفونی کننده،ضدعفونی اماکن پرخطر، اهدای سبد کالا به نیازمندان، پرداخت وام قرض الحسنه به افراد محروم، اهدای بسته بهداشتی به نیازمندان و مشاوره انجام می شود.

 

همچنین این مسجد در «همدلی 29» اقدام به پرداخت وام قرض الحسنه به نیازمندان به مبلغ 555 میلیون تومان کرده است.

 

در «همدلی 30» نیز این مسجد اقدام به ذبح 55 گوسفند به ارزش 131 میلیون تومان خواهد کرد و قرار است در قالب «همدلی 31» نیز تهیه و توزیع 120 سبد کالا که ارزش هر سبد کالا 500 هزار تومان است، به نیت حضرت معصومه(س)  انجام شود.

 

بنابراین گزارش، توزیع 110 سبد کالا به ارزش 88 میلیون تومان، توزیع حواله 25 هزار قرص نان به ارزش 40 میلیون تومان، طبخ و توزیع 1200 پرس غذای گرم بین نیازمندان، توزیع 110 سبد کالا به ارزش 66 میلیون تومان، آزادی یک زندانی جرایم مالی به ارزش 10 میلیون تومان و پرداخت وام قرض الحسنه به محرومان بخشی از خدماتی است که از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون در این مسجد انجام شده است.

  مسجد نظام مافی مسجدی واقع در منطقه 5 تهران تقاطع خیابان های جنت آباد و بلوار آیت الله کاشانی است. پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد جامع نظام مافی طرح همدلی کمک به نیازمندان وام قرض الحسنه میلیون تومان نظام مافی سبد کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۱۴۷ هزار تن کالا از گمرکات مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ ناظر گمرکات مازندران گفت فروردین ماه امسال بیش از ۷۰ قلم کالا  با وزن ۱۴۷ هزار و ۴۱۷ تن، به ارزش ۲۳ میلیون و ۷۰۵ هزار دلار از گمرکات مازندران (نوشهر، امیرآباد، ساری، فریدونکنارو آمل) به نقاط مختلف دنیا صادر شد.

امیرجمشیدی ، اقلام صادراتی را ؛ فرآورده‌های لبنی، بستنی، سیمان، مصنوعات معدنی، چوب واشیا چوبی و... عنوان و خاطرنشان کرد: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۷۰ درصد و از نظر ارزشی ۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

جمشیدی افزود:  فروردین ماه ، ۵۸۲ هزار و ۶۴۶ تن کالا به ارزش ۱۷۹ میلیون و ۳۲۹ هزار دلار بین گمرکات مازندران و شرکای تجاری آن مبادله شد.

وی مهمترین مقاصد صادراتی گمرکات مازندران را عراق با واردات ۷ هزار تن کالا به ارزش ۸ میلیون و ۵۳۶ هزار دلاربعنوان  اولین مقصد صادرات کالا‌های مازندران، روسیه با ۱۰۸ هزار تن به ارزش ۶ میلیون و ۴۱۶ هزاردلار، ترکمنستان با ۷ هزار تن به ارزش یک میلیون و ۲۳۰ هزار دلار، قزاقستان با ۱۴ هزارتن به ارزش یک میلیون و ۱۷۸ هزاردلار و ازبکستان با یک هزار تن به ارزش ۹۸۹ هزار دلاراعلام کرد.

جمشیدی خاطرنشان کرد:  در مجموع بیش از ۱۳۸ هزار تن کالا به ارزش ۱۸ میلیون دلار از پنج کشور مقصد صادراتی محصولات مازندران به گمرکات مازندران وارد شد که ۹۴ درصد به لحاظ وزن و ۷۷ درصد ارزش کل صادرات گمرکات مازندران را به خود اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • روستای فهرج یزد در مسیر جهانی شدن + فیلم بنای ناشناخته پیش از اسلام
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد
  • مالیات طلافروشان سالی ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است
  • صادرات بیش از ۱۴۷ هزار تن کالا از گمرکات مازندران