Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی حاجی قاسمی، رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه برنامه‌ریزی اصولی مهمترین دلیل پیشرفت پروژه‌های عمرانی است، گفت: لیست پروژه‌های اولویت‌دار در دو سال گذشته به شهرداری اعلام شده و مباحثی همچون بیماری کرونا و کمبود اعتبار از سوی شهرداری برای کُندی پیشرفت پروژه‌ها قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر کرج، تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی متعدد در شهر همچنان باید ادامه داشته باشد و شهرداری باید در مدت زمان باقی مانده از عمر دوره کنونی مدیریت شهری با تلاش شبانه روزی سعی در تکمیل پروژه‌ها و ایجاد تحولاتی عظیم داشته باشد.

حاجی قاسمی افزود: قطعاً تکمیل و بهره برداری از این پروژه‌‌ها می‌تواند نقش تأثیر گذاری در ایجاد  اعتماد بین شهروندان و برخورد صادقانه با آنها ایجاد کند.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج با بیان این‌که اعتمادسازی یکی از نیازهای توسعه مدنی و اجتماعی است،‌ یادآور شد: شهرداری کرج متاسفانه در برنامه زمانبندی پروژه‌ها درست عمل نکرده است و ناراحتی شورای شهر به خاطر قولی است که در راستای برنامه زمانبندی بهره برداری پروژه‌ها به به مردم داده است لذا همیشه بر این باور هستیم که با مردم برخورد صادقانه داشته باشیم و اگر قولی می دهیم در زمان تعیین شده انجام شود تا حلاوت و شیرینی آن برای مردم ماندگار شود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس کمیسیون عمران مهدی حاجی قاسمی پروژه های عمرانی شهرداری کرج پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است

مدیر منطقه ۵ شهرداری با بیان اینکه مساحت پروژه باغ مشاهیر ۲۲ هکتار است که با همت اعضای شورا و شهردار پیش رفت، گفت: قرار است با این پروژه، ابر پروژه شهری برای مردم رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری بعد از ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از پروژه باغ مشاهیر اظهار کرد: خدا را شاکریم که این پروژه به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم این دوره مدیریت شهری آغاز شد و امید است شاهد یکی‌از اماکن‌تفریحی شهر باشیم.

وی ادامه داد: این پروژه با همت سازمان عمران شهرداری منطقه ۵ با قوت آغاز شده و امید است با قوت پروژه را پیش ببرد.

حسین کارگر مدیر منطقه ۵ شهرداری نیز عنوان کرد: مساحت این زمین ۲۲ هکتار است که با همت اعضای شورا و شهردار پیش رفت و عملیات آغاز شد و قرار است ابر پروژه شهری برای مردم رقم بخورد.

وی اظهار کرد: امید است در مدت زمانی کوتاه پروژه را به ثمر برسانیم.

کد خبر 750122

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • بهره‌برداری از معدن آلبلاغ برکات زیادی برای مردم دارد
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش