Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل اکبرپور اظهار داشت: ترخیص محموله ۴۲۰ کانتینری لوازم خانگی خارجی از گمرک شهید رجایی ممنوع شده است. ممنوعیت ورود این کالاهای خارجی با دستور و رای صادر شده دیروز از سوی دیوان عدالت اداری و دفتر فنی گمرک ایران انجام شده است.

ناظر کل گمرکات هرمزگان گفت: ذکر این نکته ضروری است که ترخیص این گونه از کالاها از حدود ۲ ماه قبل ممنوع شده بود چرا که این کالاها در گروه چهار قرار گرفتند بنابراین ترخیص این نوع کالا از بندر شهید رجایی از دو ماه قبل انجام نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبرپور با تاکید بر اینکه این کالاها با ارز نیمایی تامین اعتبار شده‌اند تصریح کرد: ارزش اظهار شده برای این محموله بزرگ لوازم خانگی بر اساس برآورد صورت گرفته ۱۲ میلیون یورو است

وی تاکید کرد: یخچال، فریزر، اجاق گاز، جارو برقی و شارژی، فر برقی، ظرفشویی، ماکروفر و لباسشویی مهم‌ترین اقلام موجود در این محموله بزرگ بوده‌اند.

ناظر کل گمرکات هرمزگان در تشریح گروه چهار محصولات و کالاهای مصرفی گفت: معمولاً اقلامی در گروه چهار قرار می‌گیرند که تولید مشابه داخل دارند و این محصولات اجازه ثبت سفارش و ورود به داخل ایران ندارند.

کد خبر 5077755

منبع: مهر

کلیدواژه: دیوان عدالت اداری ترخیص کالا بندر شهید رجایی ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا بارش باران شهرکرد بارش برف بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد

معاون امور کاربران و تنظیم گری ساترا از ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در پلتفرم های شبکه خانگی داخلی خبرداد.   به گزارش برنا محمدصادق افراسیابی معاون امور کاربران و تنظیم گری ساترا ضمن تائید خبر ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در سکو‌های شبکه خانگی، اظهارداشت: پخش سریال های خارجی در پلتفرهای داخلی پس از انتشار مورد بررسی قرار می‌گیرند و اصطلاحا سریالهای خارجی مشمول ممیزی پسینی هستند، به همین دلیل انتشار سریال مصری «حشاشین» از امروز توسط معاونت پایش و نظارت ساترا بر اساس رای و نظر شورای صدور مجوز ساترا ممنوع اعلام شد.   وی در خصوص دلایل ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در شبکه های خانگی داخلی، گفت: پخش این سریال به دلیل تحریف وقایع تاریخی و نشان دادن چهره‌ای نادرست از ایرانی ها از سوی ساترا ممنوع اعلام شد.   گفتنی است کانال اطلاع رسانی ساترا در پیام رسان داخلی به نقل از مهدی سیفی مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا نوشت: سریال «حشاشین» محصول کشور مصر است و روایت آن از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است. بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» (The Assassins)، در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نیست. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه