Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدامین سیدحسنی در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به حضور تیم دانشگاه یزد در فصل پیش روی رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز کشور اظهار کرد: حضور امیرمحمد صادقی و امیرحسین صادقیان شاهی از بازیکنان بومی یزد به همراه احمد داماد و حسین زندش از بازیکنان تهران با سرمربیگری محمدحسین منتظری و مربیگری سیدعلی محمدحسینی در ترکیب  تیم دانشگاه یزد قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت نامشخص بودن زمان قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر را ناقص بودن مدارک تعدادی از تیم‌های شرکت کننده در مسابقات عنوان کرد و افزود: با اعلام فدراسیون تنیس روی میز تا تکمیل نشدن این مدارک که مهم‌ترین آن قراردادهای بازیکنان با تیم‌های شرکت کننده است نمی‌توان زمان مشخصی برای قرعه‌کشی و آغاز مسابقات لیگ برتر تعیین کرد.

سرپرست تیم تنیس روی میز دانشگاه یزد که آغاز تمرینات گروهی تیم دانشگاه یزد را منوط به مشخص شدن زمانبندی مسابقات لیگ برتر دانست، گفت: پیوستن دو بازیکن بومی دیگر در تیم دانشگاه یزد محتمل خواهد بود و هدف تیم در این رقابت‌ها صعود از مرحله گروهی و قرار گرفتن در مرحله حذفی است.

سیدحسنی اشاره‌ای هم به سابقه نماینده استان در مسابقات کشوری تنیس روی میز داشت و تصریح کرد: تیم دانشگاه یزد در سال ۱۳۹۵ با شکست تیم مناطق نفت خیز جنوب در فینال لیگ یک به لیگ برتر تنیس روی میز صعود کرد و در سال‌ ۱۳۹۶ و اولین تجربه لیگ برتری خود در بین شش تیم حاضر در رقابت‌ها به عنوان پنجمی دست یافت و در سال ۱۳۹۷ در جمع نه تیم هفتم شد و پس از غیبت یکساله در سال جاری دوباره در سطح اول تنیس روی میز کشور حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر تنیس روی میز یزد دانشگاه تیم دانشگاه یزد تنیس روی میز لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان

به گزارش خبرنگار مهر، نوشاد عالمیان ملی پوش تنیس روی میز کشور با هدایت «جمیل لطف اله نسبی» مربی با دانش کردستانی در مرحله سوم مقدماتی مسابقات اسمش عربستان، «۳ بر ۰» مقتدرانه نماینده مصر را مغلوب کرد و به جدول اصلی صعود کرد.

در جریان دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات انفرادی تنیس روی میز گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مصاف با محمد البیالی حریف مصری که رنکینگ ۶۲ دنیا را در اختیار دارد با نتیجه ۳ بر ۰ به برتری دست یافت.

عالمیان گیم نخست را با پیروزی ۱۱ - ۶ آغاز کرد و در گیم دوم ۱۱ - ۸ در مقابل حریف مصری به برتری رسید.

گیم سوم این بازی با برد قاطع ملی پوش کشورمان همراه بود و نماینده کشورمان ۱۱ بر ۸ برنده این گیم شد تا در مجموع این دیدار با حساب ۳ بر صفر مقتدرانه به سود ایران خاتمه پیدا کند.

با این پیروزی نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد و فردا (شنبه) کار خود را در جدول اصلی مسابقات ادامه خواهد داد.

هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات اسمش عربستان برعهده جمیل لطف اله نسبی مربی توانمند کردستانی است.

کد خبر 6096838

دیگر خبرها

  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان