Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش نباتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در صورت تشکیل پرونده قضایی از ظرفیت افراد متخلف در تنظیف محوطه بیمارستان و موارد مربوط به کرونا در دستورات و احکام استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه به تخلفات و پرونده‌های کرونا خارج از نوبت و فوق‌العاده رسیدگی خواهد شد، گفت: تبعیض در برخوردها بی‌عدالتی بوده و نظارت در بازار و تمامی سطوح باید از اشخاص و اصناف متنفذ و تاثیرگذار شروع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب خلخال اظهارداشت: با توجه به درگیر شدن نیروهای پلیس اطلاعات با کرونا ، روسای کلانتری‌ها و افسران گشت مکلف به همکاری با کارگروه‌ها و کمیته‌ها هستند و به محض نیاز و تشخیص برای تشکیل پرونده قضایی، اطلاع‌رسانی کرده و مراتب صورتجلسه سریع  از دادستانی کسب تکلیف می‌شود.

او افزود: نیاز است برخوردها در عین رعایت ادب و بکار بردن ادبیات مناسب قاطع بوده و رویکرد ستاد قرارگاه زیستی مقابله با کرونا و افزایش شدت برخورد با عوامل بی‌توجه به رعایت موارد پیشگیرانه از این بیماری نیز باید با هدف حفظ صیانت از سلامت عامه مردم صورت بگیرد.

دادستان خلخال گفت: مصوبات ستاد ملی کرونا در حکم قانون بوده و از مقررات لازم‌الاجرا تلقی می‌شود که مورد حمایت دادستانی نیز هست و ضرورت دارد که با جدیت مصوبات این ستاد در تمام سطوح اجرا گردد.

وی بیان کرد: رویکرد اقدامات و رفتارها با توجه به فشار اقتصادی حاکم بر اقشار کم‌درآمد و غالب شهروندان جنبه آموزشی ، پیشگیری و حمایتی داشته باشد، تذکرات لازم داده شود و بازدید از اصناف متخلف و اصناف تاثیرگذار مثل نانوایی‌ها و فروشگاه‌ها در روز به دفعات صورت گیرد و اگر در بار دوم و سوم نیز در یک روز بی‌توجه بودند ضمن تشکیل پرونده تعزیرات مراتب تحت عنوان تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی به دادستانی ارجاع شود.

وی  با بیان اینکه گزارش‌ها حکایت از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا توسط برخی ارگان‌های ناظر نیز دارد،اظهارداشت: کارکنان ادارات مکلف به رعایت پروتکل‌ها هستند و در صورت مشاهده بی‌توجهی باید مراتب به قید فوریت مستندسازی و منعکس شود.

او نظارت دقیق بر اعمال منع تردد خودروهای غیر بومی به منطقه و کنترل ورودی و خروجی شهرها را ضروری دانست.

دادستان خلخال همچنین با بیان اینکه در جمع‌آوری سد معبر و جلوگیری از فعالیت دستفروشان شهرداری با جدیت وارد عمل شود، افزود: دادستانی بطور نامحسوس در شهر ، مراکزبخش‌ها و روستاهای بزرگ حضور میدانی داشته و بر اقدامات مقابله با کرونا نظارت خواهد کرد.

خلخال در جنوب اردبیل قراردارد.

 

برچسب‌ها ویروس کرونا خلخال استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خلخال استان اردبیل ویروس کرونا خلخال استان اردبیل اخبار کنکور بی توجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۲۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار برخی فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب در پرونده نیکا شاکرمی

برخی فعالان رسانه‌ای که با استناد به گزارش جعلی و پر از اشتباه بی‌بی‌سی با همراهی گروه‌های ضد انقلاب اقدام به انتشار مطالب کذب در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی کرده بودند به دادستانی تهران احضار شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از قوه قضاییه، دادستانی عمومی و انقلاب تهران به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، علیه تعدادی از خبرنگارها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

روز گذشته در حالی سایت bbc جهانی گزارشی جعلی و نادرست و پر اشتباه در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی منتشر کرد که پیشتر به این پرونده رسیدگی دقیق قضایی صورت گرفته و نتایج بررسی‌ها نیز به طور رسمی در رسانه‌ها اعلام شد.

کد خبر 749804

دیگر خبرها

  • درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • احضار برخی فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب در پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی ناشران اخبار جعلی درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه دروغگویان درباره نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی خبرنگاران در پرونده نیکا شاکرمی
  • دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون