Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:38:04 GMT

نوشی صوفیانی: گل گهر با گل آفساید برنده شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۲۷۲۳

نوشی صوفیانی: گل گهر با گل آفساید برنده شد

دروازه بان مس رفسنجان اعتقاد دارد که تیم او استحقاق این را داشت تا در مقابل گل گهر به پیروزی برسد

به گزارش "ورزش سه"، تیم مس رفسنجان که توانست امسال به لیگ برتر صعود کند، در دو هفته ابتدایی شکست خورد و اکنون در انتهای جدول قرار دارد اما نوشی صوفیانی اعتقاد دارد تیم آنها در انتهای فصل به رتبه خوبی می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داوود نوشی صوفیانی سنگربان مس رفسنجان در مورد دربی کرمان و شکست در مقابل گل گهر گفت: بازی بدی نبود. دو تیم تلاششان را کردند. گل گهر یک تیم قابل احترام است که هم بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و هم از یک کادر فنی برخوردار است. به نظر من گل اول آنها آفساید بود که شیرازه تیم ما را از هم پاشاند.


وی ادامه داد: روی گل اول گل گهر، آقای منشا و شاکری در آفساید بودند که از لحاظ روحی تیم ما را دچار مشکل کرد. در کل بازی خوبی بود و تیم ما عالی بازی کرد و استحقاق این را داشتیم که بازی را ببریم ولی باید از این شکست ها درس بگیریم و بتوانیم بازی های بعدی را نتیجه خوبی بگیریم و دو بازی اول را به فراموشی بسپاریم.


او در مورد شکست در دو هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: دو هفته اول با تیم هایی بازی داشتیم که برای قهرمانی بسته شده اند. با کادرفنی و بازیکنان خوبی که داریم، تیم را به جایگاه اصلیش می رسانیم و مطمئن باشید با آقای ربیعی در پایان لیگ جایگاه خوبی خواهیم داشت.


نوشی صوفیانی در مورد اینکه گفته می شود به دلیل عملکرد سالاری در مقابل استقلال، او قرار است در سایر دیدارهای مس به میدان برود، گفت: من و آقای سالاری تلاش می کنیم و با توجه به شرایط بازی احتمال دارد تغییری داشته باشیم ولی دو نفرمان در عین رفاقت با هم رقابت می کنیم و کادرفنی صلاح بداند یکی از ما دو تیم درون دروازه قرار می گیرد.


وی دباره بازی هفته بعد با آلومینیوم و تقابل با رسول خطیبی گفت: من شاگرد آقای خطیبی بودم و ما باید با قدرت به این بازی برویم و برنده شویم و دو باخت ابتدایی را جبران کنیم. با توکل بر خدا سعی می کنیم این بازی را ببریم.

 

صنعت نفت آبادان داود نوشی صوفیانی مس رفسنجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان مس رفسنجان نوشی صوفیانی مس رفسنجان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محرم نویدکیا برای سیزدهمین بازی پیاپی موفق شدند بدون شکست کارشان را به پایان برسانند و در دیدار اخیرشان برابر گل‌گهر سیرجان که دربی فوتبال کرمان هم بود، به این روند درخشان ادامه بدهند و حامد لک نیز با عکس‌العمل عالی خود برای رقم خوردن چنین اتفاقی تاثیر زیادی داشت.

حامد لک که سال گذشته دوران موفقی همراه با مس رفسنجان داشت و 13 کلین‌شیت در 24 بازی به ثبت رساند، با حضور محرم نویدکیا در این تیم هم دوباره آرامش گرفته و در دیدار با گل‌گهر سیرجان برای سیزدهین بازی پیاپی بدون شکست زمین را ترک کرد.

این دروازه‌بان قهرمانی لیگ برتر و نایب قهرمانی آسیا را همراه با پرسپولیس به دست آورده، در دیدار اخیر مس رفسنجان مقابل گل‌گهر سیرجان نیز واکنشی در دقیقه 77 برابر ضربه محکم مهاجم حریف در موقعیت تک به تک داشت که همه را به یاد عکس‌العمل‌های او در پرسپولیس و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا انداخت.

حامد لک که در فولاد خوزستان نیز شرایط تقریبا مشابهی با مس رفسنجان تجربه کرده و فقط چهار باخت را در زمان بازی برای فولاد در کارنامه داشت، حالا هم با عملکردش در جمع نارنجی پوشان نشان می‌دهد آمادگی بالایی دارد و نمی‌خواهد رکورد خود و تیمش خراب شود.

دیگر خبرها

  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد
  • نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!
  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ - گل گهرسیرجان ۱
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند