Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@06:07:26 GMT

آمار کرونا کاشان ۲ آذر؛ ۷ فوتی و ۶۴ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۲۷۷۳

آمار کرونا کاشان ۲ آذر؛ ۷ فوتی و ۶۴ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۶۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۴۲ نفر از آن‌ها اهل کاشان هستند و هفت مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی منطقه کاشان رخ داده است.

سید علیرضا مروجی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تاکنون ۱۰۱ هزار و ۸۴۰ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: شش هزار و ۸۵۲ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان ۶۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند، ۵۶ بیمار جدید در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند که از این تعداد سه نفر اهل توابع کاشان، هفت نفر اهل توابع آران و بیدگل، چهار نفر اهل آران و بیدگل و ۴۲ نفر اهل کاشان هستند، حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان ۹۲ سال و حداقل سن بستری ۱۴ سال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: از ۶۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان هشت نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده‌اند که از این تعداد پنج نفر اهل آران و بیدگل، سه نفر اهل توابع آران و بیدگل هستند و حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان سیدالشهدا ۹۰ سال و حداقل سن بستری ۳۸ است.

وی ادامه داد: در مجموع فعلاً ۴۰۷ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد ۳۶۲ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۴۵ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.

مروجی تصریح کرد: ۹۶ نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد ۹۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و شش نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند.

وی توضیح داد: هفت مورد فوتی در بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل که پنج مرد ۶۰، ۷۰، ۸۰، ۷۱ و ۸۶ ساله و دو زن ۷۲ و ۴۴ ساله بوده‌اند، در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.

مروجی اضافه کرد: با اضافه شدن ۱۱۳ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش ۱۰ هزار و ۳۱۶ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده‌اند.

کد خبر 456942

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کاشان کرونا در کاشان ابتلا به کرونا در کاشان وضعیت کرونا در کاشان وضعیت قرمز کرونا در کاشان دانشگاه علوم پزشکی کاشان آمار کرونا آمار ابتلا به کووید ۱۹ آخرین آمار کرونا آمار فوتي آمار ابتلا به کرونا آمار روزانه مبتلایان به کرونا آمار مبتلایان به بیماری کرونا آمار مبتلایان کرونا آمار قربانیان کرونا آخرین آمار مبتلایان به کرونا آمار کرونا در اصفهان آمار مبتلایان قطعی کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا ابتلا به کرونا شیوع کرونا آخرین اخبار کرونا کرونا در اصفهان کووید ۱۹ شیوع بیماری کووید۱۹ پاندمی کووید 19 مبتلا به کووید ۱۹ مبتلایان به کووید ۱۹ کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیمارستان شهید بهشتی کاشان سیدالشهدای آران و بیدگل مبتلا به کرونا ویروس منطقه کاشان بیمار جدید شده اند نفر اهل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان

حسین زاده گفت : پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در این بیمارستان ها باید به صورت رایگان انجام شود .

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ؛ موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود، به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • حس خوب حمایت
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس