Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان ایلام از راه اندازی هوشمند ثبت تخلفات محدودیت های کرونایی خبر داد و گفت: هم استانی های عزیز محدودیت ها را جدی گرفته و از تردد خودداری کنند.

سرهنگ "رضا همتی زاده" در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهارکرد: پیامکی که در تصویر ملاحظه می کنید مربوط به ثبت تخلف هوشمند یکی از هم استانیهای عزیز است محدودیت های کرونایی را رعایت نکرده و دوربین‌های هوشمند وی را جریمه و از طریق پیامک به او اطلاع رسانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی محدودیت های اعمال شده در راستای ریشه کنی خطرناک از سطح جامعه است و می طلبد همه مردم با رعایت این محدودیت ها مسئولان را همراهی کنند.

 سرهنگ همتی زاده یادآور شد: با لینک شدن دوربین های هوشمند در سطح محور های مواصلاتی، به صورت شبانه روزی علاوه بر نظارت بر کنترل رفتار رانندگان در خصوص تخلفات رانندگی، تخلف رانندگان را که به محدودیت های کرونایی بی‌توجه بوده اند را نیز ثبت و ضبط کرده و برای آن قبض های جریمه صادر می‌کند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راه ایلام ثبت هوشمند تخلفات محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور اعلام شد

کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) از تاریخ سه شنبه ۱۱ اریبهشت ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و داوطلبان می توانند از تاریخ مذکور حداکثر تا روز یکشنبه، ۱۶ این ماه هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصرا" از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به این سازمان اعلام نمایند.

 نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ برای داوطلبان چهار گروه‌ آزمایشی علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی، زبان های خارجی و هنر روز گذشته پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه جاری در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد. 

دومین و آخرین روز نوبت دوم کنکور نیز با شرکت بیش از نیم میلیون (۵۰۱ هزار) داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی امروز، جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی آغاز شد.

در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

نوبت دوم آزمون سراسری تیرماه برگزار می شود و نمرات کنکور سال گذشته همچنان معتبر است؛ یعنی دو آزمونی که سال گذشته برگزار شد، همچنان نمراتشان معتبر است و در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد، داوطلبان می توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند یا به سازمان سنجش اجازه بدهند نمره بالاتری را برای آنها لحاظ کند.

 کارنامه اولیه داوطلبان نوبت اول نیمه مرداد ماه جاری اعلام و همزمان چند روز بعد انتخاب رشته داوطلبان آغاز می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور شنبه اعلام می‌شود
  • نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن کلید خورد
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور اعلام شد
  • تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • کلید کاهش وزن ؛ فقط کافی است این یک کار را انجام دهید
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟