Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین مرحله از گام سوم رزمایش مواسات به همت کمیته امداد خراسان شمالی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد با بیان اینکه مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در این  استان هم اکنون در حال اجرا است، گفت: در مرحله دوم گام سوم توزیع بسته های کمک معیشتی،توزیع کالای اساسی، جهیزیه و تبلت  در دست اجرا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این مرحله از اجرای گام سوم بیش از۳۰۰ دستگاه بخاری و ۱۰۰ دستگاه آبگرمکن بین نیازمندان توزیع می شود، ارزش این  کالاها را بیش از ۵۷۰ میلیون تومان تومان عنوان کرد و افزود: این کمک‌ها در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و با هماهنگی و همکاری خیرین انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه توزیع ۴۵۰ فقره جهیزیه با سرانه ۷,۵ میلیون تومان را از دیگر برکات  اجرای مرحله سوم این طرح عنوان کرد و گفت: توزیع ۱۳۵ تبلت هدایای حامیان به ایتام استان نیز از دیگر موارد توزیعی در مرحله دوم گام سوم رزمایش همدلی است.

 الهی راد خاطر نشان کرد: درمرحله دوم از گام سوم رزمایش همدلی بیش از ۷ هزار بسته غذایی به ارزش هر بسته ۲۵۰  هزارتومان بین نیازمندان توزیع می شود.

وی زمان برگزاری این رزمایش را دوم آذر ماه در محل سالن ورزشی ، فرهنگی غدیر در محل کمیته امداد خراسان شمالی عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه به ارائه گزارشی از برکات اجرای رزمایش همدلی در استان پرداخت و افزود: در سه مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه از ابتدای کرونا تا کنون، بیش از ۱۷ میلیارد تومان بسته غذایی، غذای گرم و لوازم التحریر  بین مردم نیازمند استان توزیع شده است.

الهی راد با بیان اینکه طی مرحله اول این طرح ۲۳۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۲۷۶ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد اضافه کرد: علاوه بر این ۳۲ هزار بسته غذایی به ارزش شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز بین نیازمندان توزیع شد.

وی با یاد آوری اینکه مردم در مرحله دوم رزمایش مواسات نیز حدود ۸ میلیارد تومان در قالب بسته‌های حمایتی و اطعام حسینی کمک کردند خاطرنشان کرد: با این رقم ۲۶ هزار بسته غذایی و ۵۴۷ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

الهی راد تصریح کرد: درمجموع ۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر به ارزش دو میلیارد و ۳۱۴ میلیون تومان در مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه میان دانش آموزان نیازمند تهیه و  توزیع شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبلت توزیع معیشتی جهیزیه کمیته امداد خراسان شمالی بین نیازمندان توزیع گام سوم رزمایش رزمایش مواسات میلیون تومان بسته غذایی هزار بسته مرحله دوم الهی راد توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بسته ها، به همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد، توسعه و جلب مشارکت های مردمی و تأسیس مراکز نیکوکاری در همین راستا بوده است.

مبشری افزود: مراکزنیکوکاری در سطح ملی و استانی با نگاه محله محور سعی دارند تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کنند.

وی اظهار داشت: مرکزنیکوکاری «سمت خدا» و ویژه برنامه سمت خدا، با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قرمز کرده است.

مبشری تصریح کرد: در مجموع با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام و سالمندان چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 6093271

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی